Ιστορία
Σήμερα, Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ.κ. Γαβριήλ εγκαινίασε το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού της Α.Ε.Κ., παρουσία του Μεγαλομετόχου της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. κ. Δημήτριου Μελισσανίδη, υπουργών, βουλευτών, μελών της Διοίκησης της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ., Παλαίμαχων Ποδοσφαιριστών της Α.Ε.Κ., μελών του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Φιαλδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, ανθρώπων της Τέχνης, του Αθλητισμού και του Πολιτισμού, καθώς και πλήθους κόσμου.
Ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης και μέλη της Δημοτικής Αρχής συμμετείχαν απόψε, Παρασκευή 17 Νοέμβρη 2023, στην αντιιμπεριαλιστική συγκέντρωση έξω από το Εργατικό Κέντρο Πάτρας και στη μεγαλειώδη πορεία που ακολούθησε στο κέντρο της πόλης, κατά τη διάρκεια της οποίας το πλήθος των συμμετεχόντων «πλημμύρισε» όλες τις κεντρικές οδούς, τιμώντας με τον πλέον δυναμικό τρόπο την 50η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου κατά της χούντας και τον αντιδικτατορικό αγώνα.
Ο Δήμαρχος Ωρωπού, κ. Γιώργος Γιασημάκης, κατέθεσε στεφάνι στην πόρτα του κελιού, που φυλακίστηκαν με χάρτινες κατηγορίες εκατοντάδες αγωνιστές, εκφράζοντας τιμή και δόξα στις ψυχές, που αγωνίστηκαν για την εδραίωση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα.
Με τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων στην Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου, εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου και των φορέων της πόλης, ο Δήμος Αιγάλεω τίμησε τη μνήμη των θυμάτων της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου, το ντοκιμαντέρ του Δήμου Χαλανδρίου, με τίτλο: «Εμείς όχι εγώ», για τα 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, προβλήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του κινηματογράφου «Αθηνά», παρουσία πολλών αγωνιστών του Πολυτεχνείου, που με τις πολύτιμες μαρτυρίες τους συνέβαλαν στη δημιουργία του.
Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας τίμησε σήμερα την 50η επέτειο από τον ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου ενάντια στη χούντα, μαζί με το Εργατικό Κέντρο της Πάτρας, τα σωματεία και τους φοιτητικούς συλλόγους, καταθέτοντας στεφάνια στον χώρο του Παραρτήματος, καθώς και στο κτήριο που στεγαζόταν τότε η Ασφάλεια, στην οποία κρατήθηκαν και βασανίστηκαν πολλοί αγωνιστές.
Tον ηρωικό ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου και την αντιδικτατορική πάλη του λαού τίμησαν χθες, Πέμπτη 16 Νοέμβρη 2023, παραμονή της 50ης επετείου της εξέγερσης, ο Δήμος της Πάτρας και ο Πολιτιστικός Οργανισμός με την πραγματοποίηση μουσικοχορευτικής παράστασης στα Παλαιά Σφαγεία, κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στα γεγονότα των ημερών και ήρθαν στο προσκήνιο στιγμές που θύμισαν σε όλους και όλες πως κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος.
Πολυμελής αντιπροσωπεία μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών, εργαζομένων και μελών της Διοίκησης του Δήμου Χαλανδρίου, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Σίμο Ρούσσο, κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο του Πολυτεχνείου, τιμώντας τα 50 χρόνια από την εξέγερση των φοιτητών, που αποτέλεσε την κορυφαία πράξη του αντιδικτατορικού αγώνα και άνοιξε τον δρόμο για την πτώση των συνταγματαρχών.
