Κεντρική Μακεδονία
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης ηλικιωμένων στον Δήμο Σερρών, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Με την εκδήλωση απονομής βεβαιώσεων παρακολούθησης στους ωφελούμενους ολοκληρώθηκε ο κύκλος του προγράμματος: «Όλοι Digital», που υλοποιήθηκε στο Κ.Α.Π.Η. Δήμου Κατερίνης, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ηλικιωμένων.
Ύμνοι, μελωδίες και τραγούδια-καθρέφτες της ζωής και της ψυχής του λαού μας, δημιουργίες διαχρονικές, που φέρουν τη σφραγίδα και το χρώμα των ήχων και των ρυθμών της αυθεντικής παράδοσης, παρουσιάστηκαν σε μία όμορφη εκδήλωση στο Αμφιθέατρο του Εκκλησιαστικού Γηροκομείου στο Προσήλιο Σβορώνου.
Την αδελφοποιημένη πόλη Νις της Σερβίας επισκέφθηκε αντιπροσωπεία του Δήμου Σερρών, συμμετέχοντας στις πολυήμερες εορταστικές εκδηλώσεις, που διοργανώθηκαν προς τιμήν των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, πολιούχων της πόλης, καθώς και στο καθιερωμένο Φεστιβάλ Αδελφοποιημένων Πόλεων, έναν σημαντικό θεσμό, που προάγει τη φιλία, τη συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των συμμετεχουσών πόλεων.
Το Δημοτικό Ωδείο Κατερίνης συμπληρώνει φέτος μισό αιώνα προσφοράς στη μουσική παιδεία της Πιερικής πόλης. Ο κύκλος των προγραμματισμένων καλοκαιρινών εκδηλώσεων άνοιξε τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου με τρεις καλλιτεχνικές συναντήσεις, κατά τις οποίες σπουδαστές και εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν με το κοινό τους καρπούς της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς μέσα από τη μουσική, τον χορό και το τραγούδι.
Ένα μεγάλο λαϊκό γλέντι στήθηκε στο Μικρό Θέατρο του Δημοτικού Πάρκου-Κήπου με αρώματα μοναδικά και με αυθεντικές γεύσεις της σαρακατσάνικης κουζίνας. Οι περίφημες σαρακατσάνικες πίτες, φτιαγμένες με παραδοσιακά υλικά και μαεστρία, είχαν ηγετική θέση στο καλοστρωμένο τραπέζι του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Νομού Κιλκίς «Ο Φλάμπουρας», και προσφέρθηκαν σε όλους τους επισκέπτες, δίνοντάς τους την ευκαιρία της ώσμωσης με τα παραδοσιακά έθιμα της σπιτικής φιλοξενίας των Σαρακατσάνων.
Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.
Ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες ο αγώνας δρόμου: «Kilkis Trail Run, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Δρομέων¨, συμμετέχοντας στα «Ελευθέρια» του Δήμου Κιλκίς, όπου περισσότεροι από τριακόσιοι πενήντα αθλητές και πολίτες πήραν μέρος στους αγώνες, καλύπτοντας διαδρομές 20.000 μέτρων, 4.800 μέτρων με τον δρόμο υγείας, σκυταλοδρομία 4Χ4.800 μέτρων και τον παιδικό αγώνα των 1.000 μέτρων.
- 1
- 2
- 3
- …
- 128
- Επόμενη σελίδα: »
