Η Ελληνική σημαία στη θάλασσα του Πειραιά για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821
Ο Δήμος Πειραιά τιμά και εφέτος τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, με μια ξεχωριστή δράση υψηλού συμβολισμού στη θάλασσα του Πειραιά, καθώς την παραμονή της Εθνικής Επετείου, Κυριακή 24 Μαρτίου 2024, στις 12 το μεσημέρι, θα τοποθετήσει για ακόμη μια χρονιά μια μεγάλη ελληνική σημαία στην επιφάνεια της θάλασσας, στον Όρμο της Αφροδίτης, στην Πειραϊκή, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο τις ηρωικές μάχες των Ελλήνων στη θάλασσα.
Στη δράση θα συνδράμουν ο Σύνδεσμος Ελλήνων Βατραχανθρώπων, το Λιμενικό Σώμα, η Ελληνική Αστυνομία, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και ο Ναυτικός Όμιλος Ελλάδας, ενώ θα συμμετάσχει και η Φιλαρμονική Ορχήστρα Πνευστών του Δήμου Πειραιά.



Επίσης, την Κυριακή 24 και τη Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024, σε συνεργασία με την «Piraeus Tower Α.Ε.», ο Πύργος του Πειραιά θα «ντυθεί» στα χρώματα της Γαλανόλευκης, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο στις εκδηλώσεις της Εθνικής Επετείου στην πόλη.

Επιπλέον, ανήμερα της Εθνικής Επετείου, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, θα παρακολουθήσει την παρέλαση στον Πειραιά, στις 12:30.
Νωρίτερα, ο κ. Μώραλης θα παρευρεθεί στη Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας, χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς και Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ, και θα καταθέσει στεφάνι στον ανδριάντα του Γεωργίου Καραϊσκάκη, στην Ακτή Τζελέπη.
