Νότιος Τομέας
Σε πλήρη ανάπτυξη τέθηκε πλέον η λειτουργία του δικτύου κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων στον Άγιο Δημήτριο, προσφέροντας στους πολίτες έναν σύγχρονο και εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει συνολικά 59 ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποία είναι εξοπλισμένα με GPS για τον ακριβή εντοπισμό τους, διασφαλίζοντας την ορθή διαχείρισή τους.
Σημαντική ενίσχυση σε εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας παράλαβε ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου από την Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας των δύο φορέων για την ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας και της αποτελεσματικής διαχείρισης έκτακτων αναγκών.
Μετά από την ολοκλήρωση των εργασιών αντικατάστασης και αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων, που παρουσίαζαν επί σειρά ετών οι ανελκυστήρες της πεζογέφυρας Αλίμου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, πλέον τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία.
Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών, οικογενειών και παιδιών πραγματοποιήθηκε το 2ο Open Day Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, στον περιβάλλοντα χώρο του Κλειστού Γυμναστηρίου «Σοφία Μπεφόν».
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η ανέγερση μιας νέας, σύγχρονης αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου. Η παρέμβαση αυτή έρχεται να δώσει οριστική λύση στο έντονο πρόβλημα πληρότητας, που αντιμετώπιζε το σχολείο, το οποίο μέχρι πρότινος αδυνατούσε να εξυπηρετήσει το σύνολο των νηπίων της περιοχής. Η νέα προσθήκη θα καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των κατοίκων, διασφαλίζοντας ότι κανένα παιδί δεν θα αναγκαστεί να μετακινηθεί εκτός της γειτονιάς του.
Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, με τον Δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου, κ. Γιάννη Φωστηρόπουλο, με αντικείμενο το οικόπεδο του Βρεφοκομείου Αθηνών, που βρίσκεται στο Παλαιό Φάληρο, στη συμβολή των οδών Εσπέρου και Αρτέμιδος.
Η συμπλήρωση 200 χρόνων από την Έξοδο του Μεσολογγίου έφερε κοντά δύο διαφορετικούς Δήμους σε μια κοινή προσπάθεια να αποδοθεί φόρος τιμής στην Ιστορία. Έτσι, ο προαύλιος χώρος του εμβληματικού αρχιτεκτονήματος του Τάκη Ζενέτου, του Στρογγυλού Σχολείου, στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, μετατράπηκε σε ένα υπαίθριο θέατρο ιστορικής μνήμης. Την πρωτοβουλία και τη διοργάνωση της εκδήλωσης ανάλαβαν από κοινού ο Σύλλογος Αιτωλοακαρνάνων Αγίου Δημητρίου, ο ομώνυμος Δήμος και ο Δήμος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου.
Συνάντηση εργασίας μεταξύ των Δήμων Χαλκιδέων και Ελληνικού-Αργυρούπολης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026, με αντικείμενο την παρουσίαση της λειτουργίας του γραφείου ΑμεΑ του Δήμου Χαλκιδέων και της καλής πρακτικής του «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΕΝΑ». Στο πλαίσιο της συνάντησης έγινε πλήρης ενημέρωση, με σκοπό την προετοιμασία για την επικείμενη υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ των δύο Δήμων, μέσω του οποίου ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης πρόκειται να δημιουργήσει το δικό του εξιδεικευμένο γραφείο ΑμεΑ, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία του Δήμου Χαλκιδέων.
- 1
- 2
- 3
- …
- 32
- Επόμενη σελίδα: »
