Auto-Moto
Αυτοψία στο έργο: «Βελτίωση Οδικού Δικτύου Γρεβενά-Βασιλίτσας (Αγία Παρασκευή-Βασιλίτσα)», το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, πραγματοποίησαν την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Γρεβενών, κ. Κυριάκος Ταταρίδης, και ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών, κ. Ιωάννης Τσακνάκης, παρουσία των Αντιδημάρχων κ.κ. Γιάννη Ευαγγελόπουλου και Κώστα Λέτσιου, στελεχών των Τεχνικών Υπηρεσιών και εκπροσώπων της αναδόχου εταιρείας.
Επί τόπου στις εργασίες συντήρησης και ασφαλτόστρωσης, που είναι σε εξέλιξη στη δημοτική οδό από την Κοινότητα Δρεπάνου προς τις Κοινότητες του Αγίου Δημητρίου και της Ακρινής, της Δημοτικής Ενότητας Ελλησπόντου, του Δήμου Κοζάνης, βρέθηκαν ο Δήμαρχος Κοζάνης κ. Γιάννης Κοκκαλιάρης και ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης, συνοδευόμενοι από τον Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης κ. Κωνσταντίνο Βύζα, τους Αντιδημάρχους του Δήμου Κοζάνης κ.κ. Κώστα Βόμβα, Νεκτάριο Ελευθεριάδη, Θόδωρο Αντωνιάδη και Κυριάκο Τσανακτσίδη, καθώς και από τον Πρόεδρο της Κοινότητας Ακρινής κ. Γιώργο Αντωνιάδη.
Τον αναβαθμισμένο κόμβο φωτεινής σηματοδότησης στον οδικό άξονα Λάρισας-Ελασσόνας προς Κοζάνη, στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου, επισκέφθηκαν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κωνσταντίνος Έξαρχος, η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ελασσόνας κ. Καλλιόπη Φώλλα και η Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ελασσόνας κ. Χρυσούλα Ζαρίφη, με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών εκσυγχρονισμού του συστήματος φωτεινής σηματοδότησης.
Μια Αθήνα πιο φιλική στους ποδηλάτες, πιο ασφαλή για τις καθημερινές μετακινήσεις και με περισσότερο χώρο για τους ανθρώπους βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού του Δήμου Αθηναίων. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας, υπό την Αντιδήμαρχο Αστικής Αναζωογόνησης και Ανθεκτικότητας, κ. Μάρω Ευαγγελίδου, για την παρουσίαση της μελέτης του Τοπικού Δικτύου Ποδηλατοδρόμων της Αθήνας, με ευρεία συμμετοχή εκπροσώπων της επιστημονικής κοινότητας, ποδηλατικών οργανώσεων, υπηρεσιών του Δήμου και άλλων εμπλεκόμενων δημόσιων φορέων.
Σε πλήρη ανάπτυξη τέθηκε πλέον η λειτουργία του δικτύου κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων στον Άγιο Δημήτριο, προσφέροντας στους πολίτες έναν σύγχρονο και εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει συνολικά 59 ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποία είναι εξοπλισμένα με GPS για τον ακριβή εντοπισμό τους, διασφαλίζοντας την ορθή διαχείρισή τους.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας χρηματοδότησε, δημοπράτησε και ήδη συμβασιοποίησε το έργο: «Βελτίωση ισόπεδου τρισκελούς κόμβου στην Ε.Ο. Ιτέας-Ναυπάκτου στη θέση «Ανεμοκάμπι» Τ.Κ. Γαλαξιδίου». Η χρηματοδότηση, ύψους 1.200.000 ευρώ, εξασφαλίστηκε με την ένταξή του στο «Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας 2021-2025» και στον Άξονα Προτεραιότητας: «Οδικές υποδομές».
Παρουσίαση του Ευφυούς Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης πραγματοποίησε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 ο Δήμος Χαλκιδέων, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Χαλκίδας, παρουσία φορέων και συλλόγων, που είχαν προσκληθεί.
Σε θετικό κλίμα δημιουργικής συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Δ.Α.Ε.Μ. Α.Ε. συνάντηση εργασίας μεταξύ του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, κ. Λάζαρου Καραούλη, της Αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας και Κοινοχρήστων Χώρων, κ. Ελένης Ζωντήρου, και του Διοικητικού Συμβουλίου της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ.), υπό τον Πρόεδρό της, κ. Άρη Μαρίνη.
- 1
- 2
- 3
- …
- 22
- Επόμενη σελίδα: »
