Πειραιάς
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, υποδέχθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 την τριήρη του Πολεμικού Ναυτικού «Ολυμπιάς», το μοναδικό πιστό λειτουργικό αντίγραφο της αθηναϊκής τριήρους του 5ου αιώνα π.Χ., καθώς και τον Διευθυντή του Πλωτού Ναυτικού Μουσείου «Θ/Κ Γεώργιος Αβέρωφ», Πλοίαρχο ΠΝ κ. Παναγιώτη Τριπόντικα.
Στην εκδήλωση «Πειραιάς-Ανοιχτές Θάλασσες», η οποία διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (Ε.Β.Ε.Π.), παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, ο οποίος στην ομιλία του έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Πειραιά για την ελληνική ναυτιλία, στη στρατηγική συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και στην ανάγκη της «πράσινης» μετάβασης του λιμανιού και των θαλάσσιων συγκοινωνιών.
Με ιδιαίτερη επισημότητα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2025, στο Δημαρχείο Σαλαμίνας, η τελετή υπογραφής της Επιστολής Προθέσεων για την εγκαθίδρυση φιλικών σχέσεων μεταξύ του Δήμου Σαλαμίνας και του Διαμερίσματος Chongming της Σαγκάης, ανοίγοντας έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών.
Με ένα πολύχρωμο «κύμα» παιδικής ενέργειας, χαμόγελου και ζωντάνιας «πλημμύρισαν» το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 τα γηπεδάκια ποδοσφαίρου της πλαζ Βοτσαλάκια, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Πειραιά, με τίτλο: «Θαλασσοπαιχνιδίσματα», στο πλαίσιο των Ημερών Θάλασσας 2026.
Ένα ισχυρό μήνυμα ζωής, ελπίδας και κοινωνικής προσφοράς έστειλε η 7η Σκυταλοδρομία Αγάπης «Βασίλης Τοκάκης»-«Κολυμπώ για τη Ζωή», η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026, με μεγάλη συμμετοχή, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Πειραιά «Ανδρέας Γαρύφαλλος», στα Βοτσαλάκια.
Στο YES to Shipping Forum, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Ναυτιλιακής Έκθεσης Ποσειδώνια 2026 στο Metropolitan Expo, συμμετείχε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, απευθύνοντας χαιρετισμό στους εκατοντάδες νέους, φοιτητές, σπουδαστές και εκπροσώπους της ναυτιλιακής κοινότητας, που έδωσαν το «παρών» στη διοργάνωση.
Με σύνθημα: «Φυτεύουμε το αύριο», πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η μεγάλη εθελοντική δεντροφύτευση, που διοργάνωσε ο Δήμος Πειραιά, στο αλσάκι δίπλα στο Βεάκειο Θέατρο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Σε ένα ειδυλλιακό θερινό σινεμά δίπλα στο κύμα μεταμορφώθηκε για δύο βραδιές ο Όρμος της Αφροδίτης, στην Πειραϊκή, προσφέροντας στο κοινό μια ξεχωριστή εμπειρία ψυχαγωγίας. Το «Σινεμά στη Θάλασσα», στο πλαίσιο των «Ημερών Θάλασσας 2026», για άλλη μια χρονιά, συνδύασε τη μαγεία της μεγάλης οθόνης με τη φυσική ομορφιά του τοπίου, δημιουργώντας ένα μοναδικό ατμοσφαιρικό σκηνικό κάτω από τον έναστρο ουρανό.
- 1
- 2
- 3
- …
- 60
- Επόμενη σελίδα: »
