Αμερική
Με τον Πρέσβη της Αργεντινής στην Ελλάδα, κ. Luis Alfredo Azpiazu, συναντήθηκε η υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, παρουσία και της Πρόεδρου του Ε.Ο.Τ., κ. Άντζελας Βαρελά.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Αντιστράτηγος κ. Δημήτριος Μάλλιος, συναντήθηκαν με Αξιωματούχους του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών (Department of Homeland Security – DHS), επιβεβαιώνοντας, για άλλη μια φορά, το εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας, που έχει αναπτυχθεί σε κρίσιμους τομείς ασφάλειας.
Υπεγράφη Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, του Ελληνικού Ιατρικού και Οδοντιατρικού Συλλόγου Νέας Αγγλίας, του Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών και του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου, στο Μαλιώτειο Πολιτιστικό Κέντρο, στο πλαίσιο της Ιπποκρατικής Εβδομάδας, που πραγματοποιείται στην Αμερική.
Η υπουργός Πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη, παράλαβε, σε ειδική τελετή, στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας, στο Σικάγο, πέντε αρχαιότητες, που επαναπατρίζονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για δύο μελανόμορφα αγγεία (αμφορέα και όλπη) αττικών εργαστηρίων του 6ου αιώνα π.Χ., ένα χάλκινο κάτοπτρο της Ύστερης Αρχαϊκής-Κλασικής περιόδου, ένα ακέφαλο μαρμάρινο άγαλμα του Ερμή (1ος αι. π.Χ.-1ος αι. μ.Χ.) και τμήμα αναγλύφου, με παράσταση της θεάς Αθηνάς, του 2ου αι. μ.Χ..
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η ανταπόκριση των Χαλανδραίων, αλλά και πολιτών από όλη την Ελλάδα, στο κάλεσμα του Δήμου Χαλανδρίου για τη συλλογή φαρμάκων και ιατρικού υλικού για τον λαό της Κούβας, που δοκιμάζεται σκληρά από τη συνεχιζόμενη κλιμάκωση του αμερικανικού εμπάργκο.
Ο Δήμος Χαλανδρίου στέκεται αδιαπραγμάτευτα αλληλέγγυος στο πλευρό του κουβανικού λαού, που δοκιμάζεται σκληρά από τις ιμπεριαλιστικές πολιτικές των Η.Π.Α.. Αυτό ήταν το καθαρό μήνυμα της Ημέρας Αλληλεγγύης, με τίτλο: «Η Κούβα δεν είναι μόνη. Όχι στον εγκληματικό αποκλεισμό», που οργάνωσε η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης για την Κούβα και ο Πολιτιστικός Σύλλογος «Χοσέ Μαρτί»-Αλληλεγγύη με την Κούβα, με τη στήριξη του Δήμου Χαλανδρίου, που έγινε στο Κέντρο Νεότητας με τη μαζική παρουσία των Χαλανδραίων πολιτών, αναδεικνύοντας το Χαλάνδρι σε πρωτεύουσα της αλληλεγγύης, που δείχνει τον δρόμο για την έμπρακτη στήριξη του κουβανικού λαού.
Με τον Πρέσβη της Κούβας στην Αθήνα, κ. Aramis Fuente Hernández, συναντήθηκαν ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ. Μιχάλης Σελέκος, ο Δήμαρχος Καισαριανής κ. Ηλίας Σταμέλος, ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης, ο Δήμαρχος Πετρούπολης κ. Βαγγέλης Σίμος, ο Δήμαρχος Τυρνάβου κ. Στέλιος Τσικριτσής, ο Αντιδήμαρχος Τυρνάβου κ. Νίκος Νταλαγιάννης και ο κ. Ξενοφών Κόχιλας, Δημοτικός Σύμβουλος Ικαρίας.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου, συμμετέχει την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2026 στην Υπουργική Σύνοδο, που διοργανώνουν στο Donald J. Trump Institute of Peace, στην Ουάσιγκτον, ο Λευκός Οίκος και το Εθνικό Συμβούλιο Ενεργειακής Κυριαρχίας των Η.Π.Α. (NEDC), με θέμα: «Transatlantic Gas Security Summit». Η Σύνοδος τελεί υπό την Προεδρία του υπουργού Εσωτερικών και Επικεφαλής του Συμβουλίου Ενεργειακής Κυριαρχίας των Η.Π.Α., κ. Doug Burgum, και του Υπουργού Ενέργειας των Η.Π.Α., κ. Chris Wright.
