Ωκεανία/Αυστραλία
Λίγες εβδομάδες πριν από τον εορτασμό για τα 85 χρόνια από τη Μάχη της Κρήτης, ο Δήμος Χανίων προχωρά στην ενίσχυση της συνεργασίας του με την κυβέρνηση της Αυστραλίας, με επίκεντρο τη διατήρηση και ανάδειξη του Μνημείου Anzac, της 42ης Οδού, στα Τσικαλαριά.
Στο Σίδνεϋ, στο κατάμεστο Αμφιθέατρο του Εθνικού Ναυτικού Μουσείου της Αυστραλίας, από Έλληνες της Διασποράς, κάθε ηλικίας, και σε ατμόσφαιρα βαθύτατης συγκίνησης, έγινε η επίσημη παρουσίαση για το πρώτο έτος της λειτουργίας του εικονικού μουσείου: «Our People, Their Stories»-«Οι άνθρωποί μας, οι ιστορίες τους», παρουσία του Σεβασμιότατου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ.κ. Μακαρίου, ενώπιον της υπουργού Πολιτισμού, κ. Λίνας Μενδώνη, και του Πρέσβη της Ελλάδος στην Καμπέρα, κ. Σταύρου Βενιζέλου.
