Ήπειρος
Ο Δήμος Πάργας, με σταθερό προσανατολισμό στη δημιουργία ενός τόπου χωρίς αποκλεισμούς και με ίσες ευκαιρίες για όλους, προχώρησε στην τοποθέτηση της πρώτης υπερσύγχρονης ράμπας πρόσβασης για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) στην παραλία της Αμμουδιάς, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προσβασιμότητας τόσο για τους δημότες όσο και για τους επισκέπτες της περιοχής.
Για τρεις ημέρες, από τις 11 έως και τις 13 Ιουνίου, τα Ιωάννινα αποτέλεσαν σημείο συνάντησης ανθρώπων, ιδεών και πρωτοβουλιών, που μοιράζονται ένα κοινό όραμα για πόλεις πιο βιώσιμες, πιο όμορφες και πιο ανθρώπινες.
Ο Δήμαρχος Πρέβεζας, κ. Νίκος Γεωργάκος, ως εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) με δικαίωμα ψήφου, συμμετείχε στις εργασίες της 6ης Επιτροπής Παρακολούθησης (MonitoringCommittee) του Προγράμματος Interreg VI-A Ελλάδα-Ιταλία 2021-2027, καθώς και στην 1η Επιτροπή Προγραμματισμού για την περίοδο 2028-2034, που πραγματοποιήθηκαν στη Ματέρα της Ιταλίας, στο CTE – CasadelleTecnologieEmergentiMatera, ViaSanRocco 1.
«Η κύρια προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια της γειτονιάς, των συνοικιών, των πόλεών μας. Ενόψει της τουριστικής περιόδου ενισχύσαμε όλες τις Υπηρεσίες της Ηπείρου, κυρίως αυτές που βρίσκονται στις ακτές και είναι αμιγώς τουριστικές, έτσι ώστε τόσο οι επισκέπτες, όσο και οι κάτοικοι της Ηπείρου, των Ιωαννίνων των αστικών και περιφερειακών πόλεων να αισθάνονται και να είναι ασφαλείς, να νοιώθουν ότι έχουν κοντά τους την Αστυνομία για κάθε δύσκολη περίσταση.», τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από τα Ιωάννινα, όπου βρέθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026.
Δύο σημαντικές συμβάσεις, που αφορούν στην αναβάθμιση υποδομών, στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας υπέγραψε ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, κ. Θωμάς Μπέγκας.
Έναν σύγχρονο, ασφαλή και φιλόξενο χώρο παιχνιδιού απόκτησε η Μάζια, καθώς ο Δήμαρχος Ιωαννίνων, κ. Θωμάς Μπέγκας, εγκαινίασε τη νέα παιδική χαρά του οικισμού, παρουσία κατοίκων και εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας.
Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο, η τελετή λήξης των προγραμμάτων κατάρτισης Ελαιοκομίας και Μελισσοκομίας, τα οποία ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και τη συμμετοχή δημοτών και επαγγελματιών του πρωτογενούς τομέα.
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ενεργειακή μετάβαση και την αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας πραγματοποίησε την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 η Ενεργειακή Κοινότητα Ιωαννίνων, με την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή φωτοβολταϊκού σταθμού ισχύος 99,68 kW στη στέγη του πρώην Δημαρχείου Παμβώτιδας, στον Κατσικά.
- 1
- 2
- 3
- …
- 35
- Επόμενη σελίδα: »
