Γαστρονομία
Χιλιάδες μικροί και μεγάλοι επισκέπτες κατέκλυσαν τον Δημοτικό Κήπο Χανίων την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, συμμετέχοντας στην 1η Γιορτή Παγωτού, μια νέα εκδήλωση, που διοργανώθηκε από το Σωματείο Ζαχαροπλαστών και Παγωτοποιών Π.Ε. Χανίων σε συνεργασία με τον Δήμο Χανίων, με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης και του Επιμελητηρίου Χανίων.
Ένα μεγάλο λαϊκό γλέντι στήθηκε στο Μικρό Θέατρο του Δημοτικού Πάρκου-Κήπου με αρώματα μοναδικά και με αυθεντικές γεύσεις της σαρακατσάνικης κουζίνας. Οι περίφημες σαρακατσάνικες πίτες, φτιαγμένες με παραδοσιακά υλικά και μαεστρία, είχαν ηγετική θέση στο καλοστρωμένο τραπέζι του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Νομού Κιλκίς «Ο Φλάμπουρας», και προσφέρθηκαν σε όλους τους επισκέπτες, δίνοντάς τους την ευκαιρία της ώσμωσης με τα παραδοσιακά έθιμα της σπιτικής φιλοξενίας των Σαρακατσάνων.
Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.
Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.
Με αθρόα συμμετοχή ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος του Προγράμματος: «Διατροφική Αγωγή για τα Άτομα Τρίτης Ηλικίας», ο οποίος υλοποιήθηκε στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων με την υποστήριξη της Δ.Α.Ε.Μ. Α.Ε., στο πλαίσιο των δράσεων πρόληψης και προαγωγής της υγείας για τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας.
Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο, η τελετή λήξης των προγραμμάτων κατάρτισης Ελαιοκομίας και Μελισσοκομίας, τα οποία ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και τη συμμετοχή δημοτών και επαγγελματιών του πρωτογενούς τομέα.
Με διοργανωτή τον σύλλογο Ανατολικορωμυλιωτών, αναβίωσε το βράδυ του Σαββάτου 23 Μαΐου 2026, στον Κορινό, του Δήμου Κατερίνης, στην πλατεία Ανατολικής Ρωμυλίας, το έθιμο «Κουρμπάνι».
Με ιδιαίτερη επιτυχία συμμετείχε ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης στο Πανελλήνιο Πολιτιστικό Φεστιβάλ «Ημέρες Πολιτισμού και Γαστρονομίας», που πραγματοποιείται 23-27 Μαΐου, στην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος, προβάλλοντας τον γαστρονομικό, πολιτιστικό και τουριστικό πλούτο του Ηρακλείου και της Κρήτης.
- 1
- 2
- 3
- …
- 13
- Επόμενη σελίδα: »
