Αθήνα
Η 30μελής Νεανική Ορχήστρα του Ιωνικού Συνδέσμου γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, με ένα υπέροχο μουσικό ταξίδι χωρίς σύνορα, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό της σε μια καταπληκτική συναυλία, που έδωσε στο φιλόξενο Θέατρο του Ιδρύματος «Χατζηκώνστα», στο Χαλάνδρι, το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης ηλικιωμένων στον Δήμο Σερρών, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μια ξεχωριστή πολιτιστική και δημιουργική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τα μέλη των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Αιγάλεω, τα οποία επισκέφθηκαν το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, συνοδευόμενα από την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδικών Σταθμών & Θεμάτων Ισότητας, κ. Νίκη Βελλιανίτη, και την Κοινωνική Λειτουργό, κ. Κατερίνα Ατζέμη.
Μήνυμα αγώνα και διεκδίκησης εξέπεμψε ακόμη μια φορά το Πάρκο Νεολαίας το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου 2026, στη συναυλία, που διοργάνωσε ο Δήμος Χαϊδαρίου, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων για να αποδοθεί το Πάρκο στον Χαϊδαριώτικο λαό.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Κολύμβησης, που διοργάνωσε ο Δήμος Χαϊδαρίου, κατά τη διεξαγωγή της οποίας το Δημοτικό Κολυμβητήριο Χαϊδαρίου γέμισε από παιδιά των Τμημάτων Κολύμβησης του Δήμου, τα οποία απόλαυσαν απόλαυσαν παιχνίδια μέσα στην πισίνα, ενώ υπήρξαν και αγωνίσματα, στα οποία οι αθλητές έδειξαν την εξαιρετική δουλειά, που γίνεται όλη τη χρονιά.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο αίθριο του Δημαρχείου Κηφισιάς η μουσική εκδήλωση: «Μια Νύχτα γεμάτη Μουσικές», αφιερωμένη στα μέλη των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Κηφισιάς, όπου σε μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συναισθήματα και αγαπημένες μελωδίες, η υπέροχη ορχήστρα, μαζί με τις εξαιρετικές ερμηνείες του κ. Αναστάση Δεληγιάννη και της κ. Μάρας Τζίμα, ταξίδεψαν το κοινό στις πιο όμορφες στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου.
Η υφυπουργός Τουρισμού, κ. Άννα Καραμανλή, υποδέχθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 τον Πρέσβη της Ισπανίας στην Ελλάδα, κ. Jorge Domecq, σε ιδιαίτερα θερμό και εποικοδομητικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς και διαχρονικούς δεσμούς, που συνδέουν την Ελλάδα με την Ισπανία στον τομέα του τουρισμού.
«Η Ελλάδα και η Γαλλία ενώνουν τις δυνάμεις τους για να διαμορφώσουν μαζί το μέλλον του ευρωπαϊκού τουρισμού.», δήλωσε η υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, κατά την υπογραφή της διμερούς συμφωνίας με τον Γάλλο υπουργό Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, Εμπορίου, Χειροτεχνίας, Τουρισμού και Αγοραστικής Δύναμης της Γαλλικής Δημοκρατίας, κ. Serge Papin.
- 1
- 2
- 3
- …
- 419
- Επόμενη σελίδα: »
