Ανατολική Μακεδονία & Θράκη
Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση του Δήμαρχου Θάσου, κ. Ελευθέριου Κυριακίδη, με την Επικεφαλής του Προγράμματος Πανεπιστημιακών Εδρών & Δικτύων UNESCO, κ. Inga Nichanian, συνοδευόμενη από συνεργάτες της.
Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Σουφλίου, ο Δήμαρχος Σουφλίου, κ. Παναγιώτης Καλακίκος, συμμετείχε, κατόπιν πρωτοβουλίας της Συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Β. Ελλάδα, κ. Έλενας Σώκου, σε επίσημη τηλεδιάσκεψη, με τη Γενική Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Βασιλική Κουτσούκου, και την Πρόεδρο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), κ. Άντζελα Βαρελά.
Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου η νέα συνάντηση εργασίας μεταξύ του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη και της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία επιβεβαίωσε την πολυετή και στενή συνεργασία των δύο πλευρών, αποτελώντας εγγύηση για την επίτευξη σημαντικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Στην αποκατάσταση του φράχτη στο σημείο που υπέστη ζημιές την περίοδο των πλημμυρών και την περαιτέρω ενίσχυσή του, όπως και στην περαιτέρω ενίσχυση της συνοριακής υπηρεσίας στον Έβρο και των συνοριακών υπηρεσιών δεύτερης γραμμής, αναφέρθηκε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, από τους Ψαθάδες Έβρου, όπου πραγματοποίησε αυτοψία στα έργα.
Σε μία ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στην επιστήμη, στην καινοτομία και στο μέλλον της διαστημικής εξερεύνησης, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης φιλοξένησε στο πρώην κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδας την πρώην Αστροναύτη της NASA και διακεκριμένη Μηχανικό, Dr. Bonnie J. Dunbar.
Μετά από τη δημοσίευση του «trailer» την προηγούμενη εβδομάδα, ο βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Κινήματος Αλλαγής της Α΄ Αθήνας κ. Παύλος Γερουλάνος παρουσίασε τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 ένα βίντεο με τη μορφή ενός «μίνι» ντοκιμαντέρ, με τίτλο: «Η Ελλάδα που αντιστέκεται», ένα οδοιπορικό διάρκειας 11 λεπτών από τη Νέα Βύσσα, την Ορεστιάδα, το Διδυμότειχο, τα Λάβαρα και το Σουφλί.
Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η επίσημη επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου Αλεξανδρούπολης στις πόλεις: Rüsselsheim, Raunheim και Kelsterbach, της μητροπολιτικής περιοχής της Φρανφούρτης, στη Γερμανία, ανοίγοντας τον δρόμο για μια οργανωμένη και πολυεπίπεδη συνεργασία σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος. Η επίσκεψη εντάσσεται στη στρατηγική εξωστρέφειας του Δήμου και στην επιδίωξη ενίσχυσης των δεσμών με ευρωπαϊκές πόλεις, που διαθέτουν ισχυρά κοινά χαρακτηριστικά και προοπτικές ανάπτυξης.
- 1
- 2
- 3
- …
- 41
- Επόμενη σελίδα: »
