Βόρειο Αιγαίο
Ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) και Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης, κ. Λάζαρος Κυρίζογλου, απηύθυνε χαιρετισμό στην Ημερίδα του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (Κ.Α.Π.Ε.), με θέμα: «Η Ενεργειακή Μετάβαση στα Ελληνικά Νησιά-Πράσινο Νησί Άη Στράτης», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026, στη Λήμνο.
Το Υπουργείο Πολιτισμού προχωρεί στον εκσυγχρονισμό του Αρχαιολογικού Μουσείου στο Βαθύ της Σάμου, επί των οριστικών μελετών: αρχιτεκτονικής, στατικής, ηλεκτρομηχανολογικής, μετά και την ομόφωνη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Μουσείων του ΥΠ.ΠΟ.. Το έργο αφορά στην ανακαίνιση, στην αναδιαμόρφωση για να εξασφαλιστεί η καθολική προσβασιμότητα και στην επανέκθεση της συλλογής των σημαντικών αρχαιοτήτων. Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέσω της ένταξής του στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Βόρειος Αιγαίο»-Ε.Σ.Π.Α. 2021-2027.
Την πορεία των αντιδιαβρωτικών και μικρών αντιπλημμυρικών έργων στις καμένες εκτάσεις της Χίου, από τις πυρκαγιές της 22ας Ιουνίου και της 12ης Αυγούστου 2025, επιθεώρησε κλιμάκιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα Δασών, κ. Στάθη Σταθόπουλο, και τον Γενικό Διευθυντή Δασών, κ. Ευάγγελο Γκουντούφα. Μαζί τους ήταν και ο Δήμαρχος Χίου, κ. Ιωάννης Μαλάφης.
Ιδρύονται δύο νέοι επισκέψιμοι ενάλιοι αρχαιολογικοί χώροι στους Φούρνους Κορσεών, στο Βόρειο Αιγαίο
Το Υπουργείο Πολιτισμού προχωρεί στην οριοθέτηση και ίδρυση δύο Επισκέψιμων Ενάλιων Αρχαιολογικών Χώρων (Ε.Ε.Α.Χ.) στις θέσεις «Άκρα Φυγού (Άσπρος Κάβος)» των Φούρνων και «Βαθύλακας» της Θύμαινας, στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Φούρνων Κορσεών, στο Βόρειο Αιγαίο.
Με αφορμή τις άμεσες συνέπειες και στον ελληνικό λαό λόγω της πολεμικής σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή, αλλά και λόγω της μακροχρόνιας υφιστάμενης υποχρηματοδότησης των Ο.Τ.Α. από την κεντρική εξουσία, οι Δήμαρχοι: Χαϊδαρίου, Καισαριανής, Πετρούπολης, Πάτρας, Ικαρίας και Τυρνάβου, εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση με κεντρικό αίτημα: «Να μην πληρώσει ο λαός τις συνέπειες του ιμπεριαλιστικού πολέμου.».
Τα πρώτα μέτρα στήριξης των τυροκόμων και κτηνοτρόφων της Λέσβου, στο πλαίσιο της διαχείρισης της κρίσης, που έχει προκύψει από την εμφάνιση αφθώδους πυρετού στο νησί, ανακοίνωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κώστας Τσιάρας, μετά από σύσκεψη δυόμιση ωρών, που είχε με κτηνοτρόφους και τυροκόμους της Λέσβου, τον Περιφερειάρχη, τους βουλευτές και τους Δημάρχους του νησιού.
Τη Λέσβο επισκέφθηκε ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Σπύρος Πρωτοψάλτης, μετά από τον εντοπισμό κρούσματος αφθώδους πυρετού στο νησί, προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά την εφαρμογή των μέτρων βιοασφάλειας, να ενισχύσει τον συντονισμό των αρμόδιων αρχών και να στείλει σαφές μήνυμα πως προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι μία: να μην υπάρξει καμία διασπορά της νόσου.
Σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (Ε.Δ.Δ.Υ.Π.Π.Υ.) πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της νέας δομής του ΚΕ.Π. Υγείας στον Δήμο Δυτικής Σάμου, στο κτήριο της Δημοτικής Ενότητας Μαραθοκάμπου, στον Μαραθόκαμπο. Η νέα δομή θα έχει εκεί την κύρια έδρα της και φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας σε ολόκληρη τη Δυτική Σάμο.
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Επόμενη σελίδα: »
