Δικαιοσύνη
Με μεγάλη συμμετοχή και έντονο ενδιαφέρον από επαγγελματίες και εκπαιδευόμενους ολοκληρώθηκε στα Χανιά το δια ζώσης σκέλος του ευρωπαϊκού προγράμματος: «PICTURES-Shaping Futures: Support Emerging Adults in Prison», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.
Μήνυμα ενότητας και κοινής θεσμικής στάσης για την παραμονή του Ναυτοδικείου στον Πειραιά εξέφρασε η πόλη μέσα από την ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Πειραιά, και το ομόφωνο ψήφισμα, που ακολούθησε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Στην κατεδάφιση μιας εγκαταλειμμένης κατοικίας, μετά από την απαλλοτρίωσή της και την αποζημίωση των ιδιοκτητών της από το Υπουργείο Πολιτισμού, προχώρησε ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών, προκειμένου ο περιβάλλοντας χώρος του μνημείου του Επταπυργίου να απελευθερωθεί-καθαρίσει από κτίσματα, για να ακολουθήσει στη συνέχεια στο σημείο αυτό η κατασκευή μνημείου εκτελεσθέντων πολιτικών κρατουμένων στις πρώην φυλακές του Γεντί-Κουλέ.
Στην τελική ευθεία για την πλήρη αναβάθμισή του εισέρχεται το Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου, καθώς υπεγράφη η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου: «Επισκευή, Συντήρηση και Ανακαίνιση του Δικαστικού Μεγάρου Μεσολογγίου (Β' Φάση)». Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 700.000 ευρώ, που χρηματοδοτείται από το ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ., πρόκειται να δώσει οριστική λύση σε χρόνια προβλήματα υποδομής του κτηρίου, το οποίο παράμενε ασυντήρητο επί σειρά ετών.
Το Τμήμα Πολιτισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου ανακοίνωσε την υλοποίηση έκθεσης φωτογραφίας, η οποία έχει στηθεί στον χώρο φιλοξενίας συνοδών της Παθολογικής Κλινικής και στον διάδρομο της Ογκολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.
Δικαστική εκκρεμότητα, που διαρκεί δεκαετίες και αφορά στην απόδοση στον Δήμο απαλλοτριωμένου από το 1948 ακινήτου στο κέντρο της πόλης, συζητήθηκε στο Μονομελές Εφετείο Κέρκυρας, καθώς ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, ζητώντας την απόδοση του ακινήτου, ζήτημα το οποίο έχει κριθεί οριστικά το έτος 2018 από το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Όπως τονίστηκε, ενόψει της ανάληψης της Προεδρίας της Ε.Ε από την Ιρλανδία, οι Υπηρεσίες των δύο χωρών θα συντονιστούν, ώστε να προωθηθούν αποτελεσματικότερα οι κοινές προτεραιότητες για την αντιμετώπιση των […]
Το Σωφρονιστικό Κατάστημα Γυναικών Κορυδαλλού επισκέφθηκαν την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026 ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Νικήτας Κακλαμάνης, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος, ο βουλευτής Επικρατείας κ. Γεώργιος Σταμάτης, ο Γενικός Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής κ. Αρίστος Περρής και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Αντώνιος Αυγερινός.
- 1
- 2
- 3
- …
- 6
- Επόμενη σελίδα: »
