Ιόνια Νησιά
Μια ακόμη δράση, αυτή τη φορά στο Λιμάνι της Κέρκυρας, πραγματοποιεί αυτό το Σαββατοκύριακο (21-22 Οκτωβρίου 2023) ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων και η Aegean Rebreath, με τον Κεντρικό Δήμο να συμμετέχει ως ιδρυτικό μέλος και στο Δ.Σ. του «Δικτύου Μπλε Δήμων» για την απορρύπανση βυθών και παράκτιων περιοχών, τη δημιουργία και εγκατάσταση Σταθμών Συλλογής Θαλάσσιων απορριμμάτων και την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.
Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας, ένας Δήμος που όπως αναφέρει η Δήμαρχος κ. Μερόπη Υδραίου κυριολεκτικά στήθηκε και λειτούργησε από το μηδέν από την ανάληψη της θητείας της, ενισχύει διαρκώς τις υποδομές του στην καθαριότητα και στην ανακύκλωση, με πρόσφατη την παραλαβή τεσσάρων νέων απορριμματοφόρων, δύο για καφέ κάδους και δύο για χαρτόνι και χαρτί.
Από την επίσκεψη στο κέντρο του Ληξουρίου και στα Ματζαβινάτα, για τον εορτάζοντα Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας ξεκίνησε την επίσκεψή της στο Ληξούρι η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου, συνοδευόμενη από τον βουλευτή κ. Παναγή Καππάτο, όπου είχε τη δυνατότητα να ανταλλάξει απόψεις με τους πολίτες και να επικοινωνήσει τα ολοκληρωμένα, αλλά και τα υπό εξέλιξη, έργα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων για την αντιπλημμυρική θωράκιση, το οδικό δίκτυο και την αποκατάσταση ιστορικών κτηρίων, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Το Ληξούρι αποκτά υποδομές, ασφάλεια και αποκατάσταση κτηρίων».
Πλήρως αναπαλαιωμένος και απολύτως λειτουργικός είναι πλέον ο Ιερός Ναός της Αγίας Αικατερίνης, καθώς και το συγκόλλητο σε αυτόν κτηριακό συγκρότημα στην Καποδιστρίου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κέρκυρας, με τα εγκαίνια και τον αγιασμό να πραγματοποιούνται από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κέρκυρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ.κ. Νεκτάριο, παρούσας της Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπης-Σπυριδούλας Υδραίου, εκπροσώπων των τοπικών αρχών και δεκάδων πολιτών.
Για πρώτη φορά πραγματοποιούνται εκτεταμένοι καθαρισμοί στο Μον Ρεπό σε όλη τη δασική έκταση, μετά από σχετικό αίτημα της Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπης Υδραίου προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το οποίο έγινε αποδεκτό, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση, προχώρησε η διαγωνιστική διαδικασία και αναδείχθηκε ανάδοχος, ο οποίος έχει εγκατασταθεί εδώ και λίγες ημέρες.
Πλήθος κόσμου κατέκλυσε τον Κήπο του Λαού στην παρουσίαση των υποψηφίων και του νέου λογότυπου της παράταξης της νυν και εκ νέου υποψήφιας Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων κ. Μερόπης Υδραίου.
Σε ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας των σχολείων προχώρησε ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, με τη Δήμαρχο κ. Μερόπη Υδραίου, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νίκου Καλόγερου, να υπογράφει τις συμβάσεις για την εκπόνηση μελετών πυροπροστασίας σε όλα τα σχολεία όλων των βαθμίδων του Δήμου.
Τη σύμβαση έργων οδοποιίας σε περιαστικές περιοχές, όπου οι δρόμοι παρουσιάζουν επί χρόνια σοβαρές βλάβες, υπέγραψε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου με τον ανάδοχο του έργου, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νίκου Καλόγερου.
