Ιόνια Νησιά
30 πίνακες με παιδικά σχέδια, που θα τοποθετηθούν στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Κέρκυρας, παρέδωσε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου μαζί με την Εικαστικό κ. Αντωνία Αρμένη στη Διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Στο πλαίσιο συμμετοχής του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Καποδιστριακή Αναπτυξιακή Α.Ε.» στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «URBACT IV» και συγκεκριμένα στα δίκτυα πόλεων «Let's go circular!», με επικεφαλής πόλη το Μόναχο, και «Re-Gen», με επικεφαλής πόλη τη Βερόνα, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023, στην αίθουσα εκδηλώσεων στο Φαληράκι της Κέρκυρας, η 1η συνάντηση των Τοπικών Ομάδων Δράσης των δύο δικτύων, παρουσία της Αντιδημάρχου του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Παναγιώτας Τζάννε, του Επιστημονικού Συνεργάτη της Δημάρχου του Δήμου κ. Βίκτωρα Δημουλή, της Διοικήτριας του Γ.Ν. Κέρκυρας κ. Μαντώς Εγγλεζοπούλου, του Προϊσταμένου της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Προγράμματος «Ιόνια Νησιά» κ. Κωνσταντίνου Ασπιώτη, του Προέδρου των Ξενοδόχων κ. Χαράλαμπου Βούλγαρη, Διευθυντών σχολείων της πόλης της Κέρκυρας, εκπροσώπου του Τ.Ε.Ε. Κέρκυρας και δυνητικών εμπλεκομένων στο εν λόγω πρόγραμμα με την ομάδα έργου του Αναπτυξιακού Οργανισμού.
Τις ερχόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η αποκατάσταση του φθαρμένου οδοστρώματος στην περιοχή «Φέλεκας» Σκριπερού του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, όπου οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης προχωρούν απρόσκοπτα και ακολουθούν παρεμβάσεις και σε άλλες περιοχές της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων.
Ένα χρόνιο πρόβλημα, αυτό της έλλειψης χώρου στάθμευσης στην άκρως τουριστική περιοχή του Αγίου Γόρδη, επιλύθηκε με την ολοκλήρωση της διαμόρφωσης του δημοτικού πάρκινγκ.
Σε ειδική εκδήλωση των Greek Travel Awards, τα οποία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο της φετινής World Travel Market στο Λονδίνο, υπό την αιγίδα του Γραφείου Ε.Ο.Τ. στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, η Περιφερειάρχης κ. Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου παρουσίασε το νέο «πρόσωπο» της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων σε υποδομές, εξωστρέφεια και βιωσιμότητα, που είχε ως αποτέλεσμα την κατάκτηση τριών βραβείων.
Με αφορμή το τριήμερο Φεστιβάλ Ποίησης, που πραγματοποιήθηκε στην Ιόνιο Βουλή της Κέρκυρας, η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, κ. Μερόπη Υδραίου, απένειμε τιμητική πλακέτα στον διακεκριμένο ποιητή και πεζογράφο κ. Τίτο Πατρίκιο.
Εκτενή ενημέρωση για το πλούσιο έργο που έχει γίνει στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων και στις υποδομές για ανακύκλωση την τελευταία τετραετία έκανε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο κ. Στέφανο Πουλημένο και στους συνεργάτες του, στην πρώτη επίσημη συνάντησή τους.
Στο πλαίσιο συμμετοχής του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων μέσω του Αναπτυξιακού του Οργανισμού «Καποδιστριακή Αναπτυξιακή Α.Ε.» στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "URBACT IV", και συγκεκριμένα στο ένα από τα δύο δίκτυα πόλεων που λαμβάνει μέρος με κεντρικό τίτλο «Re-Gen» και επικεφαλής πόλη τη Βερόνα, πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023, σχετική συνάντηση στην αίθουσα εκδηλώσεων στο Φαληράκι, παρουσία της Αντιδημάρχου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων και Αντιπροέδρου της «Καποδιστριακής Αναπτυξιακής Α.Ε.» κ. Παναγιώτας Τζάννε, των δυνητικών εμπλεκομένων στο εν λόγω πρόγραμμα με την επικεφαλής εμπειρογνώμονα του δικτύου κ. Raffaella Lioce, εκπρόσωπο του Δήμου της Βερόνα και την ομάδα έργου του Αναπτυξιακού Οργανισμού.
