Ετικέτα: ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΟΘΕΗΣ-ΨΥΧΙΚΟΥ
Ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού, σε συνεργασία με τη MONUMENTA, υλοποιεί από τις 2 Φεβρουαρίου 2026 το ερευνητικό πρόγραμμα: «Καταγραφή ιστορικών κτηρίων Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, περιόδου 1924-1970», το οποίο αφορά και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες: Φιλοθέη, Ψυχικό και Νέο Ψυχικό.
Υπογράφηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο, που ανάλαβε το σημαντικό έργο της ενεργειακής αναβάθμισης και βελτίωσης της λειτουργικότητας και προσβασιμότητας του πρώην Παιδικού Σταθμού Αγίας Βαρβάρας. Πρόκειται για το κτήριο, που βρίσκεται απέναντι από το ομώνυμο εκκλησάκι, στη συμβολή των οδών Εθνικής Αντιστάσεως και Πίνδου, το οποίο παρέμενε ανενεργό και εγκαταλελειμμένο από το 2007.
Ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού, σε συνεργασία με τη MONUMENTA, προχωρά στην υλοποίηση του ερευνητικού προγράμματος: «Καταγραφή ιστορικών κτηρίων Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, της περιόδου 1924-1970», το οποίο αφορά και στις τρεις δημοτικές κοινότητες: Φιλοθέη, Ψυχικό και Νέο Ψυχικό.
Στην ανοιχτή συζήτηση, που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού στο Κολλέγιο Αθηνών, με τη συμμετοχή εκατοντάδων πολιτών και εκπροσώπων φορέων, έγινε το πρώτο μεγάλο και ουσιαστικό βήμα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού: η δημιουργία κοινού αυτοδιοικητικού μετώπου απέναντι στην υπερδόμηση, στην τσιμεντοποίηση και στην αλλοίωση της οικιστικής φυσιογνωμίας των πόλεων.
Με την Πλατεία Ελευθερίας στο Νέο Ψυχικό συνεχίστηκαν οι εντατικοί καθαρισμοί των κοινόχρηστων χώρων από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου. Με ειδικά πλυστικά μηχανήματα, που αφαιρούν κάθε είδους ρύπου, η πλατεία καθαρίστηκε αποτελεσματικά, ενώ τα συνεργεία δουλεύουν και σήμερα στον συγκεκριμένο χώρο, ώστε να καλυφθούν όλα τα «προβληματικά» σημεία.
Με την οδό ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΛΕΒΙΤΣΗ τιμάται πλέον ο Φιλοθεάτης σπουδαίος στοχαστής και δοκιμιογράφος Χρήστος Μαλεβίτσης για το πολύπλευρο φιλοσοφικό του έργο, που αποβλέπει στην αναζήτηση της αλήθειας και στην πνευματική εγρήγορση.
Ηχηρό μήνυμα αφύπνισης και ενεργοποίησης όλων των αρμόδιων φορέων, αλλά και των τοπικών κοινωνιών, για το κρίσιμο ζήτημα της βίας μεταξύ των ανηλίκων, έστειλαν από κοινού οι Δήμοι Αγίας Παρασκευής, Παπάγου-Χολαργού και Φιλοθέης-Ψυχικού, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης, με θέμα: «Βία μεταξύ των ανηλίκων και αναρτημένη στο διαδίκτυο», που διοργάνωσαν σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «ΑΡΓΩ».
Με την παράδοση ακόμη ενός απορριμματοφόρου συλλογής βιοαποβλήτων στον Δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού, συνεχίζεται η διανομή ειδικού εξοπλισμού συλλογής βιοαποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών από την Περιφέρεια σε δήμους της Αττικής.
