Ιστορία
Στον κατάμεστο από επισκέπτες χώρο του Θυσιαστηρίου, την Κυριακή 22 Μαρτίου 2026 βρέθηκαν καλλιτέχνες, μουσικοσυνθέτες και ερμηνευτές, συνοδευόμενοι από τον κ. Νίκο Σοφιανό, μέλος του Π.Γ. της Κ.Ε. και την κ. Βαγγελιώ Πλατανιά, μέλος της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε..
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής Καισαριανής: «Σε ορισμένα δημοσιεύματα τις τελευταίες ημέρες αναπαράγονται επιχειρήματα περί δήθεν αντιδράσεων των κατοίκων και συλλογικοτήτων της πόλης για το έργο αναβάθμισης του Σκοπευτηρίου Καισαριανής.», επισημαίνοντας πως: «Καθόλου τυχαία δεν είναι αυτήν την περίοδο η προσπάθεια να εμφανιστούν μεμονωμένα άτομα, τα οποία αντιτίθενται στο έργο, και που καμία σχέση δεν έχουν με τους αγώνες και την ιστορία του λαού της Καισαριανής, ως εκφραστές του συνόλου της πόλης. Μια προσπάθεια, που συμπίπτει με τη συνέχιση των εργασιών στο πλαίσιο του έργου αναβάθμισης του Σκοπευτηρίου, μετά και το σχετικό σήμα από την Υ.ΔΟΜ. (Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Αθηναίων). Η εξέλιξη αυτή αποτελεί βήμα στις συνεχείς προσπάθειές μας να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει το ζωτικής σημασίας έργο του Σκοπευτηρίου, όπως έχουμε υποσχεθεί στον λαό της πόλης.».
Σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Μαρτίου 2026, στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο, η εκδήλωση υποδοχής του αυθεντικού πίνακα: «Η Έξοδος του Μεσολογγίου», του Θεόδωρου Βρυζάκη, στο Μεσολόγγι.
Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Δυτικής Ελλάδας κ. Πάνος Σακελλαρόπουλος με την υπουργό Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, την υφυπουργό κ. Άννα Καραμανλή και τη Γενική Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Βάσια Κουτσούκου, με αντικείμενο τον συντονισμό των δράσεων σε σχέση με τις επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου.
Με συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Μαρτίου 2026 στον Όρμο της Αφροδίτης, στην Πειραϊκή, η καθιερωμένη δράση για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, με τη Γαλανόλευκη να τοποθετείται στην επιφάνεια της θάλασσας, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εικόνα.
Ο Δήμος Πύργου φιλοξένησε τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ασυνόδευτων Φιλοξενηθέντων Παιδιών στην Ελλάδα (19741979), κ. Ανδρέα Θεοδοσίου, στο πλαίσιο ενημερωτικών επισκέψεων, που πραγματοποιήθηκαν σε σχολικές μονάδες της Ηλείας.
Με απόλυτη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2026, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Κηφισιάς, κ. Βασίλη Ξυπολυτά, και υπό την αιγίδα του Δήμου, επετειακή εκδήλωση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου στο Δημαρχείο Κηφισιάς.
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, παραβρέθηκε το Σάββατο 21 Μαρτίου 2026 στην εκδήλωση μνήμης και τιμής για τον Ελευθέριο Βενιζέλο, η οποία πραγματοποιήθηκε στην ομώνυμη πλατεία του Πειραιά, μπροστά από τον ανδριάντα του Εθνάρχη.
