Μπάσκετ
Οι πρωταθλήτριες ομάδες σχολείων του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης τιμήθηκαν σε μια σεμνή τελετή, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Απριλίου 2024, στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου από τον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης.
Συμμαχία για το περιβάλλον από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και τον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης
Μια συμμαχία για το περιβάλλον μεταξύ Δήμου Ηρακλείου Κρήτης και Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.) ξεκινάει να αναπτύσσεται, με τον Δήμο να δηλώνει παρών στο πρόγραμμα Στρατηγικής Κοινωνικής και Περιβαλλοντικής Υπευθυνότητας της Ε.Ο.Κ., φέρνοντας την κυκλική οικονομία και τις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης, σε αθλητικούς χώρους του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης.
Θερμή ήταν η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία του Κ.Α.Π. να διεξαχθεί, στο πλαίσιο της κοινωνικής του δράσης, φιλανθρωπικός αγώνας μπάσκετ μεταξύ της ανδρικής ομάδας του Συλλόγου και της Εθνικής Ομάδας Ενόπλων Δυνάμεων, όπου συγκεντρώθηκε σημαντική ποσότητα αγαθών για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου και του Κοινωνικού Μαγειρείου του Δήμου Αγίας Παρασκευής.
Το απόγευμα της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου 2024, στο Κλειστό Γήπεδο της Ε.Α.Π. πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία φιλικό παιχνίδι Τουρνουά Μπάσκετ για άτομα με Αναπηρία, όπου συμμετείχαν τα παιδιά των δύο Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ «ΑΜΠΕΤ ΧΑΣΜΑΝ» και «ΚΟΜΑΙΘΩ», του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων, η «ΜΕΡΙΜΝΑ» και οι «ΜΑΧΗΤΕΣ».
Τον «Λέοντα Μεσολογγίου», την ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα εφήβων της Ε.Σ.Κ.Α.Β.Δ.Ε., υποδέχθηκε σήμερα, Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, στο γραφείο του ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου, κ. Σπύρος Διαμαντόπουλος.
Ο Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Έργου, κ. Παναγιώτης Μελάς, εκπροσώπησε τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη στην παρουσίαση της βιογραφίας του κ. Κώστα Πετρόπουλου, που έγινε τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024, στην Πάτρα.
Τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.), κ. Βαγγέλη Λιόλιο, υποδέχτηκε χθες, Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024, στο γραφείο του ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, κ. Θωμάς Μπέγκας.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής και πλήθος κόσμου εγκαινίασαν το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 το πλήρως ανακατασκευασμένο Κλειστό Γήπεδο Ιτέας, το οποίο παραδόθηκε πλέον σε χρήση.
