Με μεγάλη επιτυχία το Τουρνουά Μπάσκετ στην Πάτρα για άτομα με Αναπηρία
Το απόγευμα της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου 2024, στο Κλειστό Γήπεδο της Ε.Α.Π. πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία φιλικό παιχνίδι Τουρνουά Μπάσκετ για άτομα με Αναπηρία, όπου συμμετείχαν τα παιδιά των δύο Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ «ΑΜΠΕΤ ΧΑΣΜΑΝ» και «ΚΟΜΑΙΘΩ», του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων, η «ΜΕΡΙΜΝΑ» και οι «ΜΑΧΗΤΕΣ».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Πρόεδρος του Κοινωνικού Οργανισμού, κ. Θεόδωρος Τουλγαρίδης, ο οποίος βράβευσε τις ομάδες που συμμετείχαν με αναμνηστικά κύπελλα και όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν με βεβαιώσεις συμμετοχής.
Επίσης, την εκδήλωση χαιρέτησε ο κ. Χάρης Αργυρόπουλος, Γυμναστής και εκπρόσωπος της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ», η κ. Βάνα Χρυσικού, Κοινωνική Λειτουργός και εκπρόσωπος των «ΜΑΧΗΤΩΝ», ο κ. Αναστάσιος Σαββόπουλος, μέλος του Δ.Σ. της Ε.Α.Π. και οι οικογένειες των παιδιών που αγωνίστηκαν, ενώ την εκδήλωση υποστήριξαν με την παρουσία τους οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πάτρας.

Τα παιδιά, είχαν την ευκαιρία να ανταμώσουν σε μια γιορτή άθλησης, με στόχο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη των σχέσεών τους, σε ένα πλαίσιο σεβασμού, εμπιστοσύνης και αποδοχής της διαφορετικότητας.
Ακόμη, οφείλουμε να αναφέρουμε πως στα Κ.Δ.Α.Π.Α.μεΑ. του Δήμου Πατρέων υποστηρίζονται άτομα με πολλαπλές αναπηρίες, με στόχο τη συνύπαρξη και την αλληλεπίδραση των παιδιών με αναπηρία και με άλλους μαθητές, μέσα από ισότιμες διαδικασίες, όπως είναι το κοινό παιχνίδι μέσα από τις ομάδες μπάσκετ, που έχουνε δημιουργήσει στα δύο κέντρα, καθώς ο αθλητισμός είναι πολύ σημαντικός για την προαγωγή τόσο της σωματικής και της ψυχικής υγείας των παιδιών όσο και της κοινωνικής τους ένταξης.
Τον αγώνα οργάνωσαν και συντόνισαν οι γυμναστές των Κ.Δ.Α.Π.Α.μεΑ. κ.κ. Μακρυκώστας, Αναγνωστάκου, Μπίκας, Πανταζής και Σαββόπουλος.






