Υπογράφτηκε η σύμβαση του έργου για το Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ρεθύμνης
Την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024 υπογράφηκε μεταξύ του Δημάρχου Ρεθύμνης κ. Γιώργη Χ. Μαρινάκη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας συμπληρωματική σύμβαση του έργου «Βιοκλιματική Ανάπλαση οδών Μελισσινού και Σαλαμίνος Δήμου Ρεθύμνου (Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ρεθύμνης)».
Στη διαδικασία παραβρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Θεμάτων, Προγραμματισμού και Δημοτικής Περιουσίας κ. Άγγελος Μαλάς.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 238.309,10 ευρώ, καλύπτεται από ιδίους πόρους του Δήμου Ρεθύμνης και αναμένεται να ξεκινήσει με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου στα τέλη του προσεχούς Οκτωβρίου και να περατωθεί εντός του χειμώνα.
Το έργο θα εκτελεστεί παράλληλα με την ενεργή σύμβαση. Η υλοποίηση του κρίθηκε αναγκαία από πλευράς τεχνικής υπηρεσίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ολιστικά, ζητήματα που ενέκυψαν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της ανάπλασης των οδών Μελισσινού και Σαλαμίνος.
Περιλαμβάνει σειρά εργασιών, όπως αντικαταστάσεις υπόγειων δικτύων, χωματουργικές εργασίες, επιστρώσεις με σκυρόδεμα, εξωραϊσμούς υπέργειων υποδομών και ανάπτυξη πρασίνου, όπου απαιτείται.

