Ετικέτα: ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024 υπογράφηκε μεταξύ του Δημάρχου Ρεθύμνης κ. Γιώργη Χ. Μαρινάκη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας συμπληρωματική σύμβαση του έργου «Βιοκλιματική Ανάπλαση οδών Μελισσινού και Σαλαμίνος Δήμου Ρεθύμνου (Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ρεθύμνης)».
