Ετικέτα: ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ
Σε μια όμορφη εορταστική ατμόσφαιρα, μέλη και φίλοι του Εξωραϊστικού-Εκπολιτιστικού Συλλόγου Σωρού και Λάκκας Κόττου «Ο Άγιος Ελευθέριος», με την τιμητική παρουσία του Δημάρχου Αμαρουσίου κ. Θεόδωρου Αμπατζόγλου, την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024 έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του συλλόγου τους, σε γνωστό κοσμικό κέντρο της πόλης του Αμαρουσίου.
Στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (Π.Ε.Δ.) Στερεάς Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024, στον Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων, παραβρέθηκε η Δήμαρχος Χαλκιδέων και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ε.Δ. κ. Έλενα Βάκα.
Ο Δήμαρχος Λεβαδέων, κ. Δημήτρης Κ. Καραμάνης, επισκέφθηκε το Κ.Α.Π.Η. Λιβαδειάς, όπου σε εγκάρδιο κλίμα πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας για τα μέλη του.
Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Χαλκιδέων την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024, παρουσία της Δημάρχου Χαλκιδέων κ. Έλενας Βάκα και του Αντιδημάρχου Καθαριότητας και Ανακύκλωσης κ. Γιώργου Πάνου.
Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων
Η Σχολική Επιτροπή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της, παρουσία της πρώην Προέδρου και νυν Αντιδημάρχου Ληλαντίων κ. Ευαγγελίας Παλαιολόγου και του νέου Προέδρου, που θα προταθεί από τη Δήμαρχο κ. Έλενα Βάκα, κ. Ιωάννη Βαβουλιώτη, Διευθυντών σχολικών μονάδων και υπαλλήλων της Επιτροπής.
Ο Πρόεδρος του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων (Κ.Ο.ΔΗ.Π.), κ. Θόδωρος Τουλγαρίδης, παραβρέθηκε σήμερα το πρωί, Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024, στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Β΄ Κ.Α.Π.Η. του Δήμου, στην Αγυιά, που διοργάνωσε το Τμήμα Τρίτης Ηλικίας-Κ.Α.Π.Η. του Οργανισμού και στην οποία συμμετείχαν δεκάδες μέλη, ανταλλάσσοντας ευχές για το 2024.
Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Πατρέων κ. Βίβιαν Σαμούρη παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Γυναικών με καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» νομού Αχαΐας, στην οποία ήταν παρούσα μεταξύ άλλων και η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου «Άλμα Ζωής» κ. Παρασκευή Μιχαλοπούλου.
Δίνοντας έμφαση στο έργο που γίνεται στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Πατρών, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας, κ. Φωκίων Ζαΐμης, παραβρέθηκε στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του συγκεκριμένου σχολείου.
