Ετικέτα: ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς, επισκέφθηκε τη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου Προστασίας Παιδιών και ΑμεΑ στον Χολαργό, η λειτουργία της οποίας χρηματοδοτείται από το Π.Ε.Π. «Αττική 2021-2027», με 1,23 εκ. ευρώ.
Προγραμματική σύμβαση, που αφορά στη βιοκλιματική ανάπλαση του παράδρομου της Λεωφόρου Μεσογείων στα όρια του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, ένα έργο που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά την εικόνα της περιοχής, διευκολύνοντας την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των πεζών, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Νίκος Χαρδαλιάς με τον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλία Αποστολόπουλο, τον Πρόεδρο της «Νέας Μητροπολιτικής Αττικής Α.Ε.» κ. Δημήτρη Φραγκάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού κ. Γιώργο Κορμά.
Οι Δήμαρχοι Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, Ζωγράφου, κ. Τίνα Κατσαφάκη, και Παπάγου-Χολαργού, κ. Ηλίας Αποστολόπουλος, απέστειλαν κοινή επιστολή στον υφυπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Νικόλαο Ταγάρα και τον Γενικό Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού & Αστικού Περιβάλλοντος κ. Ευθύμιο Μπακογιάννη, με θέμα: «Σχέδιο Π Δ/τος για την προστασία Υμηττού: Προτάσεις τροποποίησης των άρθρων που αφορούν τα μητροπολιτικά Πάρκα Γουδή και Ιλισίων».
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδήλωση-συνεστίαση του Συλλόγου Πελοποννησίων Χολαργού-Παπάγου την περασμένη Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, στον όμορφο χώρο του «Tennis Club», στον Παπάγο.
Στο πλαίσιο των τακτικών επισκέψεών του στους 66 Δήμους του Λεκανοπεδίου, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς, μετέβη στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού, όπου είχε συνάντηση εργασίας με τον Δήμαρχο κ. Ηλία Αποστολόπουλο, προκειμένου να προχωρήσουν με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια σημαντικά έργα, που απαντούν στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Σε ιδιαίτερα θερμό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Συλλόγου Πελοποννησίων Χολαργού-Παπάγου με τον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού, κ. Ηλία Αποστολόπουλο. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Φίλιππος Τακόπουλος, ο Α΄ Αντιπρόεδρος κ. Βασίλης Γιαννακόπουλος, η Β΄ Αντιπρόεδρος κ. Κατερίνα Τούτουζα και η Έφορος κ. Βίκυ Μυλωνά-Κεχρή.
Ηχηρό μήνυμα αφύπνισης και ενεργοποίησης όλων των αρμόδιων φορέων, αλλά και των τοπικών κοινωνιών, για το κρίσιμο ζήτημα της βίας μεταξύ των ανηλίκων, έστειλαν από κοινού οι Δήμοι Αγίας Παρασκευής, Παπάγου-Χολαργού και Φιλοθέης-Ψυχικού, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης, με θέμα: «Βία μεταξύ των ανηλίκων και αναρτημένη στο διαδίκτυο», που διοργάνωσαν σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «ΑΡΓΩ».
