Καλοκαίρι με άρωμα Πελοποννήσου στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδήλωση-συνεστίαση του Συλλόγου Πελοποννησίων Χολαργού-Παπάγου την περασμένη Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, στον όμορφο χώρο του «Tennis Club», στον Παπάγο.
Μέλη και φίλοι, καθώς και η Χορευτική Ομάδα του Συλλόγου κατέκλυσαν τον φιλόξενο υπαίθριο χώρο με τη μοναδική του θέα, σε μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, μουσική, χορό και καλοκαιρινή διάθεση, δημιουργώντας σε όλες και όλους την αίσθηση πως ήταν η καλύτερη δυνατή ολοκλήρωση μιας δημιουργικής χρονιάς.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος, o Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκος Κουκής, η Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών κ. Λουκία Κεφαλογιάννη, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Δημήτρης Οικονόμου, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Κατερίνα Γκούμα, Μαρία Αθανασάκου-Μουντάκη και Λίλα Σουρανή, ο Ταμίας του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών και τέως Αντιπεριφερειάρχης Υγείας κ. Γιάννης Κεχρής και το μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. κ. Μάρθα Σαμαρά.



Ο Πρόεδρος του Συλλόγου, κ. Φίλιππος Τακόπουλος, ευχαρίστησε θερμά τους παρευρισκόμενους για την τιμητική τους παρουσία και εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεχή στήριξη και ανταπόκριση των μελών σε όλες τις δράσεις της χρονιάς.
Με τη βραδιά αυτή ολοκληρώθηκε ένας ακόμη κύκλος πρωτοβουλιών, που ενισχύουν την πολιτιστική κληρονομιά, την παράδοση και την κοινωνική συνοχή. Το ραντεβού όλων ανανεώθηκε για το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου, στο μεγάλο πανηγύρι του Συλλόγου.



