Ετικέτα: ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Moody’s αναβάθμισε τις προοπτικές του αξιόχρεου του Δήμου Αθηναίων από σταθερό σε θετικό (Ba3), γεγονός που σηματοδοτεί μία σημαντική εξέλιξη στα οικονομικά του Δήμου.
Το σχέδιο για το νέο Μουσείο της πόλης των Αθηνών στην Ακαδημία Πλάτωνος, το οποίο διακρίθηκε στον ανοιχτό Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό και θα αποτελεί το πρώτο «πράσινο» Μουσείο της χώρας, ενταγμένο -σε απόλυτη αρμονία- με τη ζωή μίας από τις πιο εμβληματικές γειτονιές της πόλης, παρουσιάστηκε επισήμως κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, στην οποία παρέστησαν η υπουργός Πολιτισμού κ. Λίνα Μενδώνη και ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης.
Ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη τηρήθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης των Αθηνών, και ακόμη ενέκρινε σχετικό ψήφισμα, κατόπιν εισήγησης του Δημάρχου Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη.
Τέλος στην άναρχη μετακίνηση των κάδων απορριμμάτων στους δρόμους της Αθήνας και στις επιπτώσεις της στη λειτουργία της πόλης, μπαίνει από τον Δήμο Αθηναίων, μέσα από τη διαδικασία οριοθέτησής τους, σταδιακά, σε χιλιάδες σημεία της πρωτεύουσας.
Μετά από την υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στον Δήμο Αθηναίων, μέσω του φορέα «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε», και την ανάδοχο εταιρεία, η οποία προέκυψε από ανοικτό διαγωνισμό, σηματοδοτήθηκε η άμεση έναρξη των έργων για την ανάπλαση της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας και τη δημιουργία ενός ανοιχτού χώρου στο κοινό, που θα ενοποιεί το Ολυμπιείο με το Ζάππειο και τον Εθνικό Κήπο.
Αναπλάστηκε η πλατεία Καλλιγά (Καραμανλάκη) στα Κάτω Πατήσια, στην οποία δημιουργήθηκε ένας πρότυπος χώρος αναψυχής με σύγχρονη παιδική χαρά και σιντριβάνι, τον οποίο πλέον μπορούν να απολαμβάνουν μικροί και μεγάλοι.
Με πολύχρωμους χαρταετούς, σαρακοστιανά εδέσματα και ένα αυθεντικό ελληνικό γλέντι με την τραγουδίστρια κ. Γωγώ Τσαμπά γιορτάστηκε στον Δήμο Αθηναίων η Καθαρά Δευτέρα.
Είκοσι οκτώ Πρέσβεις και πολλοί εκπρόσωποι Πρεσβειών από όλον τον κόσμο παραβρέθηκαν χθες βράδυ, 23 Φεβρουαρίου 2023, σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Δημαρχείο της Αθήνας σχετικά με τον αντίκτυπο του πολέμου στις Ελληνοουκρανικές κοινότητες, δηλώνοντας την έμπρακτη στήριξή τους στον Ουκρανικό λαό, που εξακολουθεί -έναν χρόνο μετά από τη ρωσική εισβολή- να αγωνίζεται για την ελευθερία του.
