Ετικέτα: ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΚΩ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΝΕΡΑΝΤΖΙΑΣ
Η υπουργός Πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη, στο πλαίσιο της επίσκεψης εργασίας, που πραγματοποίησε στην Κω, τέλεσε τα εγκαίνια του έργου της αποκατάστασης του Κάστρου της Νεραντζιάς. Το Κάστρο, το οποίο επλήγη από τους σεισμούς του 2017, αποδίδεται, από το Υπουργείο Πολιτισμού, αποκατεστημένο στην τοπική κοινωνία, δια της αρμόδιας Διεύθυνσης Αναστήλωσης Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων, με πόρους 2.500.000 ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Υλοποιήθηκε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό τεχνικό έργο, που αφορούσε σε στερεώσεις των τειχών, ανακατασκευές τμημάτων ανωδομών, ενισχύσεις των αρμών, καθώς και τοποθέτηση χαλικοπασάλων, στο ΒΑ τμήμα του εσωτερικού περιβόλου, για τη σταθεροποίηση του εδάφους.
