Ελληνική Οικονομία
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, είχε συνάντηση την Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024 με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, παρουσία και του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας & Αλιευτικής Πολιτικής κ. Κωνσταντίνου Αποστολόπουλου.
Μνημόνιο συνεργασίας για την προμήθεια και τοποθέτηση συστημάτων «έξυπνης» πόλης, φωτισμού, πρασίνου και λοιπού εξοπλισμού για τη συνολική λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του υπό κατασκευή Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου υπογράφηκε μεταξύ του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου και του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, την Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024.
Οι ανείσπρακτες οφειλές πολλών ετών σε συνάρτηση με τα ελλείμματα (παλαιές υποχρεώσεις) του Δήμου Κατερίνης, καθώς και οι ενέργειες τις οποίες κάνει η σημερινή Δημοτική Αρχή, προκειμένου να λύσει το σοβαρό πρόβλημα της δυσοσμίας, ήταν τα θέματα που ανέπτυξε ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος, σε δύο ειδικές συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 28 Αυγούστου 2024.
Η συνάντηση της Διοίκησης της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, που θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (Δ.Ε.Θ.), αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο για το μέλλον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη χώρα.
Συνάντηση εργασίας, έπειτα από πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Γιάννη Τρεπεκλή, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 27 Αυγούστου 2024, στην έδρα της Π.Ι.Ν. στην Κέρκυρα, με την παρουσία Αντιδημάρχων Τουρισμού και υπηρεσιακών στελεχών, με θέμα την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Τον Δήμαρχο Φλώρινας κ. Βασίλη Γιαννάκη επισκέφτηκαν στο γραφείο του το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κ. Δημήτριος Μπράτης, η Πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος Φλώρινας κ. Μαρία Νεοκαζιώτη και τα μέλη κ.κ. Θεολόγος Οκουτσίδης και Μιχάλης Ρωμανίδης.
Στην παρουσίαση του προγράμματος του Φεστιβάλ «Οινοξένεια», που συνεχίζει τη λαμπρή του πορεία για 11η χρονιά, παρευρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, κ. Φωκίων Ζαΐμης.
Την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024 υπογράφηκε μεταξύ του Δημάρχου Ρεθύμνης κ. Γιώργη Χ. Μαρινάκη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας συμπληρωματική σύμβαση του έργου «Βιοκλιματική Ανάπλαση οδών Μελισσινού και Σαλαμίνος Δήμου Ρεθύμνου (Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ρεθύμνης)».
