ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Sunday | 28 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Κρήτη Τοπική Αυτοδιοίκηση

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης κ. Αλέξης Καλοκαιρινός

Υπογράφηκε το Μνημόνιο Συνεργασίας από την υπουργό Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη και τον Δήμαρχο Ηρακλείου Κρήτης κ. Αλέξη Καλοκαιρινό, το οποίο προβλέπει τη σύσταση και λειτουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (Destination Management & Marketing Organization-DMMO), παρουσία των βουλευτών Ηρακλείου κ.κ. Μάξιμου Σενετάκη και Κωνσταντίνου Κεφαλογιάννη, του Αντιδημάρχου Οικονομικών & Τουρισμού κ. Γιώργου Αγριμανάκη και του Αντιπροέδρου Δ.Ε.Ε.Ε.Π. της Νέας Δημοκρατίας Ηρακλείου Κρήτης κ. Κώστα Γιαννουλάκη, στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος», στη Λότζια.

Ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης είναι ένας από τους 13 Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης της χώρας και ένας από τους συνολικά 20 προορισμούς, που επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν στην εθνική πρωτοβουλία. Ο Οργανισμός πρόκειται να αποτελέσει έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό, που αναμένεται να συμβάλει στη βιώσιμη διαχείριση του προορισμού, ενισχύοντας τον στόχο της Δημοτικής Αρχής για μια οργανωμένη και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
Η υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας, αναφέρθηκε στην αξία της συνεργασίας για την ανάπτυξη του τουρισμού και τόνισε ότι το Ηράκλειο ως ώριμος και δημοφιλής προορισμός πρέπει να διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία, λέγοντας πως: «Είναι πολύ σημαντικό να προκύπτει η επιτυχία του τουρισμού μέσα από συνεργασία. Συνεργασία της Πολιτείας, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και, βεβαίως, του ιδιωτικού τομέα και των εργαζομένων στον τουρισμό. Θεωρούμε ότι ένας προορισμός όπως το Ηράκλειο, ένας ώριμος προορισμός, εμπεδωμένος, δημοφιλής προορισμός, θα πρέπει να έχει και τα εργαλεία για να παραμείνει εξίσου δημοφιλής και στο μέλλον. Και, κυρίως, για να μπορούμε να έχουμε μια βιώσιμη, ποιοτική, τουριστική ανάπτυξη. Οι DMMOs, οι Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών, είναι εργαλεία για το μέλλον. Είναι ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση για το Υπουργείο Τουρισμού ότι υπεγράφη σήμερα και η συμφωνία-πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία του DMMO, εδώ, στον Δήμο Ηρακλείου.».
Ακόμη, η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στον στόχο του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης για την προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, επισημαίνοντας πως: «Πιστεύουμε ότι μέσα από την καλή συνεργασία με τον Δήμο και με όλους τους παράγοντες του Τουρισμού το Ηράκλειο θα μπορέσει να έχει ένα βιώσιμο τουριστικό μέλλον και θα προσελκύσει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, που, άλλωστε, είναι και ο μεγάλος στόχος του ελληνικού τουρισμού, η διάχυση στον χώρο και στον χρόνο. Άλλωστε, έχουμε απίστευτα συγκριτικά πλεονεκτήματα για αυτό και επενδύουμε πάρα πολύ στις ειδικές μορφές τουρισμού, έτσι ώστε τόσο το φυσικό περιβάλλον όσο και το πολιτιστικό απόθεμα και όλες οι ιδιαίτερες εμπειρίες, που μπορεί να έχει κάποιος στη χώρα μας, είναι μέρος της τουριστικής μας ταυτότητας, έτσι ώστε να ξεφύγουμε, αν θέλετε, από αυτό το μοντέλο: ήλιος και θάλασσα, που για πολλά χρόνια είναι το βασικό μοντέλο, πάνω στο οποίο έχει στηριχθεί και έχει αναπτυχθεί ο ελληνικός τουρισμός. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, που με τη συνεργασία αυτή θα ικανοποιήσουμε και τους στόχους του Υπουργείου Τουρισμού για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.».

Επίσης, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, καλωσορίζοντας την υπουργό Τουρισμού και τους βουλευτές Ηρακλείου στη Λότζια δήλωσε πως το Μνημόνιο Συνεργασίας αποτελεί μια ευκαιρία και μια πρόκληση, για την οποία η Δημοτική Αρχή έχει ήδη ενεργοποιήσει τον Αναπτυξιακό Οργανισμό Ηράκλειο Μ.Α.Ε. μετά την απαραίτητη έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου, λέγοντας πως: «Είναι μια ευκαιρία, που συνιστά και μια πρόκληση. Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου, που είστε εδώ, και την ικανοποίηση του Δήμου για την επιλογή του Ηρακλείου μεταξύ των DMMOs, έτσι ώστε να αποκτήσει Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού. Πραγματικά, πιστεύω ότι είναι μια μεγάλη πρόκληση, στην οποία ανταποκριθήκαμε σε ό,τι αφορά στα πρώτα μας βήματα και έτσι τώρα πλέον έχουμε την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά και την ενεργοποίηση του Αναπτυξιακού Οργανισμού μας, ώστε να αναλάβει αυτόν τον ρόλο του DMMO με την ευθύνη του Αντιδημάρχου Οικονομικών και Τουρισμού Γιώργου Αγριμανάκη. Πιστεύω ότι τα καλύτερα είναι μπροστά.».
«Ένα βήμα μπροστά στο μέλλον», χαρακτήρισε από την πλευρά του ο Αντιδημάρχος Οικονομικών και Τουρισμού, κ. Γιώργος Αγριμανάκης, την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας για τη δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, τονίζοντας πως: «Η συμμετοχή του Δήμου Ηρακλείου στους 13 Δήμους και Περιφέρειες της χώρας σε αυτή την εθνική πρωτοβουλία, που θα δημιουργήσει τους DMMO, δίνει μια ευκαιρία στο Ηράκλειο να κάνει ένα βήμα μπροστά στο μέλλον, στην οργάνωση ενός στρατηγικού σχεδίου για τον βιώσιμο και ανθεκτικό τουρισμό του μέλλοντος. Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι, και με ιδιαίτερη χαρά κάναμε και την τυπική διαδικασία της υπογραφής του Μνημονίου Συνεργασίας με τον Δήμαρχο Ηρακλείου Αλέξη Καλοκαιρινό και την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, και νομίζω ότι από σήμερα το Ηράκλειο μπαίνει σε μια αναπτυξιακή τροχιά του τουρισμού, που αν το διοικήσουμε σωστά θα συμπαρασύρει και την τοπική οικονομία και την τοπική επιχειρηματικότητα προς όφελος της κοινωνίας, αλλά και των επισκεπτών, που έρχονται να γευθούν, να ζήσουν τις αυθεντικές εμπειρίες της πόλης και της ενδοχώρας μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, γιατί σήμερα το Ηράκλειο κάνει ένα βήμα μπροστά, που θα δημιουργήσει αξία για όλον τον Δήμο, και νομίζω ότι οι πολίτες και ο Δήμος του Ηρακλείου έχουν να δώσουν το παράδειγμα ενός βιώσιμου, στρατηγικού και αειφόρου προορισμού.».
Με την ολοκλήρωση της υπογραφής του Μνημονίου Συνεργασίας, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης, κ. Αλέξης Καλοκαιρινός, δώρισε στην υπουργό Τουρισμού το βιβλίο «Κνωσός», του Γιάννη και της Έφης Σακελλαράκη.
Επιπλέον, σημειώνεται πως ο Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού θα αποτελέσει έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό, που αναμένεται να συμβάλει στη βιώσιμη διαχείριση του προορισμού, προσφέροντας επιστημονικές μελέτες για την αποτύπωση της τουριστικής δραστηριότητας, στρατηγικό σχεδιασμό για την ορθολογική διαχείριση του προορισμού, υποστήριξη στη σύσταση και στελέχωση του Οργανισμού, ώστε να λειτουργεί με βάση διεθνή πρότυπα, καθώς και ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων για την προβολή και διαχείριση του Ηρακλείου ως προορισμού.
Ο DMMO δεν θα ωφελήσει μόνο τον τομέα του τουρισμού, αλλά και την τοπική κοινωνία και επιχειρηματικότητα, καθώς θα λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης, διασυνδέοντας τον τουριστικό τομέα με άλλους κλάδους, όπως η αγροδιατροφή, η πολιτιστική κληρονομιά και οι νέες τεχνολογίες. Παράλληλα, ο Οργανισμός θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα (Interreg, Horizon Europe, Creative Europe, Green Deal, LIFE), τις χρηματοδοτήσεις από το Ε.Σ.Π.Α. 2021-2027, καθώς και μέσω συμπράξεων με ιδιωτικούς φορείς και διεθνείς επενδυτές.
Ακόμη, υπενθυμίζεται πως την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας είχε εγκρίνει σε συνεδρίασή του τον Μάρτιο του 2025 το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου Κρήτης. Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης-NextGeneration EU.