Περιβάλλον
Ο Δήμος Κοζάνης συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Συνέδριο, µε τίτλο: «Κλιματική Αλλαγή και Νέες Τεχνολογίες», που διοργάνωσε ο Δήμος Καλαμάτας σε συνεργασία µε το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
Στο πλαίσιο του 1ου Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού και Εμπειριών, που διοργανώθηκε από τον Δήμο Χανίων, παρουσιάστηκε το πρώτο «Αστρομονοπάτι» στην Ελλάδα, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον Δήμο Χανίων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φίλων Αστρονομίας Κρήτης, και βρίσκεται στην περιοχή της Δρακώνας Κεραμειών Χανίων, η οποία είναι μια βατή περιπατητική διαδρομή 2,5 χιλιομέτρων, σε 1000 μέτρα ανάβασης από το σημείο εκκίνησης.
Ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των κτηνοτρόφων του Δήμου Σερβίων Κοζάνης ικανοποίησε η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, καθώς στελέχωσε με κτηνίατρο μετά από 15 χρόνια το Κτηνιατρείο Σερβίων και Τσοτυλίου αντίστοιχα.
Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ.), Εθνικός Χειριστής του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη χώρα μας, ανακοίνωσε τις παραλίες που λαμβάνουν το διεθνές εύσημο της Γαλάζιας Σημαίας για τη φετινή σεζόν. Ο Δήμος Κορινθίων αυξάνει τις πιστοποιημένες παραλίες σε πέντε, εντάσσοντας και την παραλία του Λεχαίου, η οποία προετοιμάστηκε για το πρόγραμμα την περασμένη περίοδο.
Την ανάγκη να προστατεύσουμε το Σέιχ Σου «ως το πολυτιμότερο κομμάτι της ζωής και της περιουσίας μας» επισήμανε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, στο πλαίσιο συνεδρίασης του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) για την αντιπυρική περίοδο.
Με νέο διευρυμένο ωράριο θα είναι ανοικτό για τους πολίτες από αυτό το Σαββατοκύριακο το Κτήμα Φιξ, με τον κόσμο να μπορεί να απολαμβάνει περισσότερες ώρες τα 28 στρέμματα πρασίνου, που απέκτησε η Δημοτική Αρχή του κ. Νίκου Μπάμπαλου για να το παραδώσει στους δημότες, ως το μεγαλύτερο πάρκο του Δήμου Ηρακλείου Αττικής. Έτσι λοιπόν, το Κτήμα Φιξ θα ανοίγει τις πόρτες του πλέον κάθε Σάββατο και Κυριακή από τις 10:00 το πρωί έως τις 19:00 το απόγευμα, με στόχο, όσο πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι, να διευρυνθούν και οι ημέρες λειτουργίας του.
Σε μια γιορτή για την αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου με τα ζώα και το περιβάλλον αναδείχτηκε για μια ακόμη φορά η δεύτερη πλέον εκδήλωση δυναμικού βαδίσματος με ζώα συντροφιάς, που πραγματοποιήθηκε στη Ρεματιά Χαλανδρίου, η οποία απετέλεσε το ιδανικό σημείο, προσφέροντας το φυσικό σκηνικό για έναν αγώνα, που δεν έχει ανταγωνιστική χροιά, παρά μοναδικό στόχο την αγάπη για το συνάνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, υπέγραψε την απόφαση ένταξης της πράξης: «Ανάπτυξη και λειτουργία Παρατηρητηρίου Υγείας & Περιβάλλοντος ΟΧΕ/ΛΑΠ Ασωπού» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Στερεά Ελλάδα 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας: «Βελτίωση της πρόσβασης, της χρήσης και της ποιότητας των τεχνολογιών των πληροφοριών και των επικοινωνιών».
