Περιβάλλον
Την κυκλική οικονομία στην πράξη αναδεικνύει η Περιφέρεια Αττικής μέσα από τη στοχευμένη στρατηγική της για την αλλαγή του μοντέλου διαχείρισης των στερεών αποβλήτων και την ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης των πολιτών. Μετά από τους αγρότες και παραγωγούς των Δήμων Κρωπίας και Μαραθώνα, η Περιφέρεια Αττικής και ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής (Ε.Δ.Σ.Ν.Α.) συνέχισαν τη διανομή δωρεάν πιστοποιημένου εδαφοβελτιωτικού από την επεξεργασία βιοαποβλήτων στους παραγωγούς του Δήμου Ωρωπού, στο πλαίσιο αιτήματος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών και Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής.
Ολοκληρώθηκε ο έλεγχος για την καταλληλότητα των σημείων στα οποία θα τοποθετηθούν οι γωνίες ανακύκλωσης, βάσει της προγραμματικής σύμβασης 6123/14.5.21, που υπέγραψε ο Δήμος Διονύσου με τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο Νομού Αττικής (Ε.Δ.Σ.Ν.Α.).
Ο Δήμος Κοζάνης συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Συνέδριο, µε τίτλο: «Κλιματική Αλλαγή και Νέες Τεχνολογίες», που διοργάνωσε ο Δήμος Καλαμάτας σε συνεργασία µε το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
Στο πλαίσιο του 1ου Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού και Εμπειριών, που διοργανώθηκε από τον Δήμο Χανίων, παρουσιάστηκε το πρώτο «Αστρομονοπάτι» στην Ελλάδα, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον Δήμο Χανίων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φίλων Αστρονομίας Κρήτης, και βρίσκεται στην περιοχή της Δρακώνας Κεραμειών Χανίων, η οποία είναι μια βατή περιπατητική διαδρομή 2,5 χιλιομέτρων, σε 1000 μέτρα ανάβασης από το σημείο εκκίνησης.
Ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των κτηνοτρόφων του Δήμου Σερβίων Κοζάνης ικανοποίησε η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, καθώς στελέχωσε με κτηνίατρο μετά από 15 χρόνια το Κτηνιατρείο Σερβίων και Τσοτυλίου αντίστοιχα.
Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ.), Εθνικός Χειριστής του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη χώρα μας, ανακοίνωσε τις παραλίες που λαμβάνουν το διεθνές εύσημο της Γαλάζιας Σημαίας για τη φετινή σεζόν. Ο Δήμος Κορινθίων αυξάνει τις πιστοποιημένες παραλίες σε πέντε, εντάσσοντας και την παραλία του Λεχαίου, η οποία προετοιμάστηκε για το πρόγραμμα την περασμένη περίοδο.
Την ανάγκη να προστατεύσουμε το Σέιχ Σου «ως το πολυτιμότερο κομμάτι της ζωής και της περιουσίας μας» επισήμανε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, στο πλαίσιο συνεδρίασης του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) για την αντιπυρική περίοδο.
Με νέο διευρυμένο ωράριο θα είναι ανοικτό για τους πολίτες από αυτό το Σαββατοκύριακο το Κτήμα Φιξ, με τον κόσμο να μπορεί να απολαμβάνει περισσότερες ώρες τα 28 στρέμματα πρασίνου, που απέκτησε η Δημοτική Αρχή του κ. Νίκου Μπάμπαλου για να το παραδώσει στους δημότες, ως το μεγαλύτερο πάρκο του Δήμου Ηρακλείου Αττικής. Έτσι λοιπόν, το Κτήμα Φιξ θα ανοίγει τις πόρτες του πλέον κάθε Σάββατο και Κυριακή από τις 10:00 το πρωί έως τις 19:00 το απόγευμα, με στόχο, όσο πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι, να διευρυνθούν και οι ημέρες λειτουργίας του.
