ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 27 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Auto-Moto Κοινωνία Πειραιάς Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο Δήμαρχος Πειραιά σε ευρεία σύσκεψη εργασίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τον εκσυγχρονισμό των Μεταφορών του Δήμου Πειραιά

Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, συμμετείχε την Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024 σε ευρεία σύσκεψη εργασίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η οποία είχε ως θέμα τον εκσυγχρονισμό των συγκοινωνιών του Δήμου Πειραιά.

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, κ. Βασίλη Οικονόμου, και παρευρέθηκαν, επίσης, η Γενική Γραμματέας Μεταφορών κ. Δέσποινα Παληαρούτα, ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Δήμου Πειραιά κ. Δημήτρης Καρύδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. κ. Στέφανος Αγιάσογλου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. κ. Αθανάσιος Κοτταράς, ο Πρόεδρος του Ο.Σ.Ε. κ. Γιάννος Γραμματίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Σ.Ε. κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Παναγιώτης Μπαλωμένος, η Γενική Διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού Μεταφορών και Οδικής Ασφάλειας κ. Περσεφόνη Ιωαννίδου, η Γενική Διευθύντρια Οχημάτων και Εγκαταστάσεων κ. Παναγιώτα Καραχάλιου, η Διευθύντρια Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού του Ο.Α.Σ.Α. κ. Νέλλη Τζιβέλου και η Διευθύντρια Προγραμματισμού και Βιώσιμης Ανάπτυξης κ. Μαρία Πούλου.

Κατά τη σύσκεψη συζητήθηκαν σημαντικά θέματα, που αφορούν στην αναβάθμιση των υποδομών και των συγκοινωνιακών υπηρεσιών του Πειραιά.
Συγκεκριμένα, επικυρώθηκε η συμφωνία να προχωρήσουν σύντομα οι διαδικασίες για την καθαίρεση του διαζώματος στην οδό Γούναρη για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας προς το λιμάνι.
Επιπρόσθετα, τονίστηκε η ανάγκη αναβάθμισης του κεντρικού σταθμού του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου στο λιμάνι, με τη δημιουργία επιπλέον στεγάστρων στις στάσεις του Ο.Α.Σ.Α. έξω από τον σταθμό.
Επίσης, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, ζήτησε τη συνεργασία των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προκειμένου να λειτουργήσει ξανά η πεζογέφυρα στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά (λειτουργία ασανσέρ και κυλιόμενες σκάλες), καθώς και την επίλυση προβλημάτων για την έλευση του ΤΡΑΜ στον τερματικό σταθμό της οδού Ποσειδώνος.
Επίσης, ζητήθηκε η αναβάθμιση των υποδομών για πεζούς και ΑμεΑ στον σταθμό του Ηλεκτρικού του Νέου Φαλήρου (λειτουργία ασανσέρ και κυλιόμενες σκάλες).
Επιπλέον, συζητήθηκε η παραχώρηση στον Δήμο των ανενεργών γραμμών του Ο.Σ.Ε. για την αξιοποίησή τους ως ποδηλατοδρόμο και δρόμο περιπάτου, που θα καταλήγει στον σταθμό του Αγίου Διονυσίου, όπως, επίσης, συμφωνήθηκε η επέκταση του χρόνου παραχώρησης του σταθμού Αγίου Διονυσίου, ώστε να δημιουργηθεί εκεί το «Σπίτι του Ρεμπέτικου».
Ακόμη, συζητήθηκε να ενσωματωθούν στην πλατφόρμα της Δημοτικής Συγκοινωνίας και τα δεδομένα των δρομολογίων του Ο.Α.Σ.Α., της ΣΤΑ.ΣΥ. (ΜΕΤΡΟ & ΤΡΑΜ), του Ο.Σ.Ε. (Προαστιακός) και του Ο.Λ.Π. (αφίξεις/αναχωρήσεις καραβιών της επιβατηγού ναυτιλίας) σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι Πειραιώτες, οι επισκέπτες και οι τουρίστες να βρίσκουν τις βέλτιστες διαδρομές, χρησιμοποιώντας τη Δημοτική Συγκοινωνία και όλα τα Μ.Μ.Μ. για τις μετακινήσεις τους εντός ή εκτός του Δήμου Πειραιά.
Επιπλέον, ο κ. Μώραλης ζήτησε -και έγινε αποδεκτή- τη χρονική επέκταση 4 λεωφορειακών γραμμών του Πειραιά από την πλατεία Καραϊσκάκη προς Καλλίπολη, Φρεαττύδα, καθώς και για τις γραμμές από Πειραιά προς Παλαιά Κοκκινιά και Νίκαια.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Μώραλης αναφέρθηκε και στην υπογειοποίηση των γραμμών του Η.Σ.Α.Π. από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, για την οποία θα έχει συνάντηση εργασίας το επόμενο διάστημα με τον υπουργό κ. Σταϊκούρα και τον υφυπουργό κ. Ταχιάο, στους οποίους ανήκει η αρμοδιότητα του μεγάλου αυτού έργου.
Ακόμη, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, σε σχετική δήλωσή του τόνισε πως: «Συμμετείχα χθες, σε ευρεία σύσκεψη εργασίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον αρμόδιο υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου, τον οποίο είχα τη χαρά να υποδεχθώ πρόσφατα στο Δημαρχείο, όπου και θέσαμε την «ατζέντα» των θεμάτων του Δήμου Πειραιά αρμοδιότητάς του. Στη σύσκεψη, αναφερθήκαμε αναλυτικά σε μια σειρά «ανοικτών» σημαντικών ζητημάτων, που αφορούν στη βελτίωση των υποδομών της πόλης μας, τα οποία θεωρούμε πως με την υλοποίησή τους θα συμβάλλουν καταλυτικά στον εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση των Μεταφορών του Πειραιά. Υπήρξε θετική διάθεση από την πλευρά του υφυπουργού να δρομολογηθούν άμεσα λύσεις σε αυτά τα ζητήματα, ήδη δόθηκαν χρονοδιαγράμματα σε ορισμένα εξ αυτών και πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις. Προφανώς, αναφέρθηκα και στην υπογειοποίηση των γραμμών του Η.Σ.Α.Π. από το Νέο Φάληρο προς το λιμάνι, ένα μείζον έργο για τη συγκοινωνιακή αναβάθμιση της πόλης και διαχρονικό αίτημα του Δήμου Πειραιά, για το οποίο θα έχω το επόμενο διάστημα συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό κ. Σταϊκούρα και τον αρμόδιο υφυπουργό κ. Ταχιάο.
Ο Πειραιάς, αναπτύσσει ιδιαίτερη δυναμική στον τομέα των συγκοινωνιακών υποδομών, είναι ο νούμερο ένα κόμβος συνδυασμένων μεταφορών, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά, με δεδομένο ότι είμαστε η πόλη που έχει λιμάνι και ένα πλήρες συγκοινωνιακό δίκτυο, και οφείλουμε να βελτιώσουμε καταλυτικά τις λειτουργίες αυτές επ΄ ωφελεία των Πειραιωτών και των επισκεπτών της πόλης μας. Αυτός είναι ο κοινός στόχος και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Οικονόμου για την παραγωγική συνεργασία, η οποία πιστεύω πως θα συνεχιστεί εποικοδομητικά.».