Ετικέτα: ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, συμμετείχε την Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024 σε ευρεία σύσκεψη εργασίας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η οποία είχε ως θέμα τον εκσυγχρονισμό των συγκοινωνιών του Δήμου Πειραιά.
