Ετικέτα: ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ
Πόσοι συμπολίτες μας ζουν χωρίς στέγη στην Αθήνα; Και, κυρίως, πώς μπορεί ο Δήμος να συμβάλλει ουσιαστικά και αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος; Με αυτά τα δύο ερωτήματα ως οδηγό, ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε στην καταγραφή των ατόμων, που διαβιούν σε συνθήκες αστεγίας, για πρώτη φορά μετά την απογραφή του 2018. Περισσότεροι από 230 εθελοντές και εθελόντριες βγήκαν τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 στους δρόμους της πόλης, όπου συναντήθηκαν με το πιο ευάλωτο κομμάτι της.
