Ετικέτα: ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΚΕΤ 3Χ3
Ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Προγραμματισμού κ. Αποστόλης Αγγελής επισκέφτηκαν το Τουρνουά μπάσκετ 3 ON 3 LOUX GNC την τελευταία ημέρα των αγώνων και παρακολούθησαν τους τελικούς, μαζί με τον επονομαζόμενο «Νουρέγιεφ» του Ελληνικού μπάσκετ, τον μεγάλο Κώστα Πετρόπουλο, στον οποίο ήταν αφιερωμένο.
