Ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης στο τουρνουά 3 ON 3 LOUX GNC «Κώστας Πετρόπουλος»
Ο Δήμαρχος Πατρέων κ. Κώστας Πελετίδης και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Προγραμματισμού κ. Αποστόλης Αγγελής επισκέφτηκαν το Τουρνουά μπάσκετ 3 ON 3 LOUX GNC την τελευταία ημέρα των αγώνων και παρακολούθησαν τους τελικούς, μαζί με τον επονομαζόμενο «Νουρέγιεφ» του Ελληνικού μπάσκετ, τον μεγάλο Κώστα Πετρόπουλο, στον οποίο ήταν αφιερωμένο.
Ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, στον σύντομο χαιρετισμό του, αφού συνεχάρη τους διοργανωτές και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έντονη αθλητική δραστηριότητα της πόλης της Πάτρας τα τελευταία χρόνια, τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Ο αθλητισμός συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των νέων και, ταυτόχρονα, αποτελεί τη σημαντικότερη ασπίδα της κοινωνίας στις παθογένειες των εξαρτήσεων, της βίας και της υποκινητικότητας.».



Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος κ. Κώστας Πελετίδης και ο Αντιδήμαρχος κ. Αποστόλης Αγγελής απένειμαν βραβεία στους νικητές.
Στην έναρξη του τουρνουά, την Πέμπτη ημέρα της συναυλίας με τα «Κίτρινα Ποδήλατα», παραβρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, κ. Τάκης Πετρόπουλος, αδελφός του Κώστα και συμπαίκτης του στην ιστορική ομάδα του Απόλλωνα, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε σε δήλωσή του πως: «Ένα αόρατο νήμα συνδέει τον Κώστα Πετρόπουλο με τα «Κίτρινα Ποδήλατα», γιατί αποτελούν εκφράσεις της γνήσιας, αληθινής λαϊκής κουλτούρας στον αθλητισμό και στη μουσική αντίστοιχα.».



