Ετικέτα: ΤΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα έκοψαν οι εργαζόμενοι του Δήμου Κορινθίων σε μία εκδήλωση, που φορτίστηκε συναισθηματικά από τη βράβευση δύο εκ των αρχαιότερων εργαζομένων του Δήμου: της κ. Έφης Δελή και του κ. Αντώνη Σούκουλη.
