Ετικέτα: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ
Στην Ολομέλεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών, που διεξάγεται στις Βρυξέλλες, στις 2 και 3 Ιουλίου, συμμετέχει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, θέτοντας τα τουριστικά ζητήματα της πόλης στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ατζέντας.
