Ετικέτα: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Κώστα Πελετίδη, συμμετείχε στο νέο συλλαλητήριο, που διοργάνωσε απόψε στην Πλατεία Γεωργίου το Εργατικό Κέντρο της πόλης, για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Θεωρώντας πως το ποτάμι της οργής για το έγκλημα στα Τέμπη φουσκώνει καθημερινά με συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις, η Εργατική Λέσχη Νέας Ιωνίας-«υδραγωγείο» απευθύνει κάλεσμα για το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023, ώρα 12, στις Πλατεία Σημηριώτη, για να οργανωθούν σε κάθε γειτονιά συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για το έγκλημα, συγκεντρώσεις καταδίκης των ενόχων και των πολιτικών που σκοτώνουν, συγκεντρώσεις διεκδίκησης δημόσιων, σύγχρονων και ασφαλών συγκοινωνιών και, γενικότερα, δημόσιων κοινωνικών αγαθών.
