Ετικέτα: ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Με μια δυναμική κινητοποίηση στην έδρα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής οι εργαζόμενοι του Δήμου Καισαριανής, έχοντας στο πλάι τους το Συνδικάτο Ο.Τ.Α. Αττικής, σωματεία και φορείς της Καισαριανής, αλλά και ολόκληρης της Αττικής, κατήγγειλαν την απαράδεκτη δίωξη του Δημάρχου Καισαριανής, κ. Ηλία Σταμέλου, και 20 μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, που κλήθηκαν σε απολογία επειδή υπερασπίστηκαν στην πράξη το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, με μοναδικό «έγκλημά» τους πως δεν άσκησαν έφεση σε δικαστική απόφαση, η οποία δικαίωνε 5 εργαζόμενους, κάνοντάς τους μόνιμους.
