Μαζική κινητοποίηση των εργαζομένων του Δήμου Καισαριανής στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής ενάντια στη δίωξη του Δημάρχου και 20 μελών του Δ.Σ.
Με μια δυναμική κινητοποίηση στην έδρα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής οι εργαζόμενοι του Δήμου Καισαριανής, έχοντας στο πλάι τους το Συνδικάτο Ο.Τ.Α. Αττικής, σωματεία και φορείς της Καισαριανής, αλλά και ολόκληρης της Αττικής, κατήγγειλαν την απαράδεκτη δίωξη του Δημάρχου Καισαριανής, κ. Ηλία Σταμέλου, και 20 μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, που κλήθηκαν σε απολογία επειδή υπερασπίστηκαν στην πράξη το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, με μοναδικό «έγκλημά» τους πως δεν άσκησαν έφεση σε δικαστική απόφαση, η οποία δικαίωνε 5 εργαζόμενους, κάνοντάς τους μόνιμους.
Ο Δήμαρχος Καισαριανής, κ. Ηλίας Σταμέλος, και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, που παραβρέθηκαν στην κινητοποίηση, διατράνωσαν: «Κάτω τα χέρια από τον Δήμο Καισαριανής – Οι εργαζόμενοι δεν είναι αναλώσιμοι – Οι λαϊκές ανάγκες δεν είναι για πούλημα».
Αντιπροσωπεία των συγκεντρωμένων, με επικεφαλής τον κ. Ηλία Σταμέλο, είχε συνάντηση με τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, κ. Γρηγόρη Ζαφειρόπουλο, ο οποίος υποστήριξε ότι πρέπει να εφαρμόσει τον νόμο…

Στον δρόμο της απειθαρχίας στην αντιλαϊκή πολιτική και στην υπεράσπιση του δίκαιου των εργαζομένων για μόνιμη και σταθερή δουλειά, κάλεσε τους εργαζόμενους ο κ. Ηλίας Σταμέλος μετά από τη συνάντηση και υπογράμμισε πως ο «νόμος Βορίδη», που κατηγορείται ότι παραβίασε, είναι ένας νόμος άδικος, που δένει ως σκλάβους τους εργαζόμενους συμβασιούχους και τους κρατά σε καθεστώς ομηρίας, ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, και ακόμη επισήμανε πως: «Με τέτοιου είδους συμβάσεις, χιλιάδες εργαζόμενοι απασχολούνται σε υπηρεσίες όλων των δήμων της χώρας από το πράσινο μέχρι τις διοικητικές υπηρεσίες, και, όμως, δεν μονιμοποιούνται, παρότι καλύπτουν βασικές ανάγκες.», και κάλεσε και τους άλλους δήμους να απειθαρχήσουν στον «νόμο Βορίδη» και να στηρίξουν τη μονιμοποίηση των εργαζομένων.
Επιπλέον, ο κ. Σταμέλος ξεκαθάρισε πως το δίκαιο για τη Δημοτική Αρχή Καισαριανής είναι το δίκιο των εργαζομένων και του λαού της πόλης, τον οποίο υπηρετεί με τη λαϊκή εντολή που έλαβε, για να καλύπτει τις ανάγκες του, ενώ ολοκληρώνοντας κατάγγειλε πως η κυβέρνηση είναι αυτή που παρανομεί όταν αρνείται να αποδώσει τους θεσμοθετημένους πόρους προς την Τοπική Διοίκηση, ύψους 8,3 δισ. ευρώ και δίνει μόλις τα 2,5 δισ., ενώ προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στους δήμους έχουν να γίνουν από το 2018.

Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν, εκφράζοντας την αλληλεγγύη τους, οι Δήμαρχοι: κ.κ. Βαγγέλης Σίμος (Πετρούπολης), Στέλιος Τσικριτσής (Τυρνάβου), Μιχάλης Σελέκος (Χαϊδαρίου), Τίνα Καφατσάκη (Ζωγράφου) και Αλέξης Καλοκαιρινός (Ηράκλειο Κρήτης), ο πρώην Δήμαρχος Καισαριανής κ. Γιώργος Κατημερτζής, ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Πατρέων κ. Μιχάλης Αναστασίου και η πρώην δήμαρχος Αγίου Δημητρίου και μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Δ.Α. κ. Μαρία Ανδρούτσου, ενώ το «παρών» έδωσε και ο βουλευτής του Κ.Κ.Ε. κ. Νίκος Παπαναστάσης.
Ακόμη, χαιρετισμό στη συγκέντρωση απηύθυναν και εκπρόσωποι σωματείων εργαζομένων στους Ο.Τ.Α., επισημαίνοντας πως ο λόγος για τον οποίο διώκονται ο Δήμαρχος και τα 20 μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου αφορά όλους τους εργαζόμενους και τον αγώνα τους για το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Συνεχίζονται δε οι δηλώσεις στήριξης στον Δήμαρχο και στα 20 μέλη του Δ.Σ., καθώς προστέθηκαν οι δηλώσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, των Δήμων Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, του Συλλόγου Εργαζομένων Ο.Τ.Α. νομού Θεσπρωτίας, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Καισαριανής, καθώς και του Παραρτήματος Καισαριανής της Ένωσης Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Αθήνας, οι οποίοι εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους.

