Ετικέτα: ΚΑΘΗΛΩΣΕ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μ. Καρέλλης», της οδού Ανδρόγεω, η εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης-Αντιδημαρχία Εθελοντισμού σε συνεργασία με το 3ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο του εορτασμού του για τα 110 χρόνια ζωής και προσφοράς του.
