Ετικέτα: ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βασίλης Γιαννάκης, πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στη νέα Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, κ. Παναγιώτα Ταρατσίδου, με αφορμή την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων της. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Γιαννάκης συνεχάρη τη νέα Διοικήτρια και της ευχήθηκε καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο της.
