Εθιμοτυπική επίσκεψη του Δημάρχου Φλώρινας στη νέα Διοικήτρια του Νοσοκομείου Φλώρινας
Ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βασίλης Γιαννάκης, πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στη νέα Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, κ. Παναγιώτα Ταρατσίδου, με αφορμή την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων της. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Γιαννάκης συνεχάρη τη νέα Διοικήτρια και της ευχήθηκε καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο της.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε ζητήματα, που αφορούν στη λειτουργία του Νοσοκομείου, στη στελέχωσή του, στην αναβάθμιση των υποδομών και στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας επ’ ωφελεία του κοινωνικού συνόλου.
Επιπλέον, ο κ. Γιαννάκης ενημέρωσε για την ένταξη στο Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα (Ε.Α.Π.) Δυτικής Μακεδονίας της αγοράς τριών ιατρικών μηχανημάτων από τον Δήμο Φλώρινας για την ενίσχυση των υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα αυτόματο καταγραφικό πίεσης για τεστ κοπώσεως, έναν φορητό υπέρηχο χειρός με τεχνητή νοημοσύνη για το Καρδιολογικό Τμήμα και ένα μηχάνημα αιμοκάθαρσης για το Τμήμα Τεχνητού Νεφρού.
Η ένταξη των έργων αυτών στο Ε.Α.Π. αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της αγαστής συνεργασίας μεταξύ του Νοσοκομείου και του Δήμου Φλώρινας, με στόχο την παροχή ποιοτικότερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών υγείας στους πολίτες της περιοχής.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα, με δέσμευση για συνέχιση της τακτικής επικοινωνίας και τον συντονισμό ενεργειών μεταξύ των δύο πλευρών.
