Ετικέτα: ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΣΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΩΝ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΠΟΛΕΩΝ
Σε ένα γεγονός-ορόσημο για την αναγέννηση των ωκεανών και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των παράκτιων περιοχών, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, έγινε ο πρώτος Δήμαρχος, που υπέγραψε το Μανιφέστο των Γαλάζιων Πόλεων, εντάσσοντας επίσημα την Αθήνα στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων, μια παγκόσμια πρωτοβουλία υπό την ηγεσία της υπερασπίστριας των ωκεανών, κ. Αλεξάνδρας Κουστώ, εγγονής του θρυλικού εξερευνητή των θαλασσών Ζακ-Ιβ Κουστώ και συνιδρύτριας της οργάνωσης Oceans 2050.
