Ετικέτα: ΕΝΩΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ Σ.Β.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (Σ.Β.Ε.) προχώρησαν ο Δήμαρχος της πόλης κ. Στέλιος Αγγελούδης και η Πρόεδρος του Σ.Β.Ε. κ. Λουκία Σαράντη.
