Ενώνουν δυνάμεις Δήμος Θεσσαλονίκης και Σ.Β.Ε. για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης
Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (Σ.Β.Ε.) προχώρησαν ο Δήμαρχος της πόλης κ. Στέλιος Αγγελούδης και η Πρόεδρος του Σ.Β.Ε. κ. Λουκία Σαράντη.
Σκοπός του Μνημονίου είναι η δημιουργία ενός σταθερού δικτύου συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών για την υλοποίηση κοινών δράσεων, που προσβλέπουν στην αναβάθμιση των αστικών υποδομών και στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σ.Β.Ε. και τα μέλη του αναλαμβάνουν ως πρώτη δράση τη συντήρηση του εμβληματικού γλυπτού των «Ομπρελών», του Ζογγολόπουλου, καθώς και την ενίσχυση του φωτισμού του για τη βέλτιστη δυνατή ανάδειξή του, ενώ για το επόμενο χρονικό διάστημα προγραμματίζεται η δημιουργία «πάρκου τσέπης» στη Γ΄ Δημοτική Κοινότητα.
Η συνεργασία Δήμου και Σ.Β.Ε. αφορά:
-Αναπτυξιακές στρατηγικές παρεμβάσεις: Σχεδιασμός και υλοποίηση έργων υποδομής στον Δήμο Θεσσαλονίκης, με έμφαση στη Β΄ και στην Ε΄ Δημοτική Κοινότητα.
-Δημιουργία «πράσινων» χώρων Αστικής Ανανέωσης: Δημιουργία «πάρκων τσέπης», δενδροφυτεύσεις και αναβάθμιση κοινόχρηστων χώρων για την ενίσχυση του πρασίνου.
-Βελτίωση της προσβασιμότητας: Επιδιόρθωση πεζοδρομίων και κατασκευή διαβάσεων για άτομα με αναπηρίες.
-Κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη: Ανάπτυξη δράσεων για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής των πολιτών σε κοινές δράσεις.
Επίσης, σε δήλωσή του μετά από την υπογραφή του Μνημονίου, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, σημείωσε πως: «Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος αποδεικνύει έμπρακτα την ενεργό συμμετοχή του στα δρώμενα της πόλης, υποστηρίζοντας τη συντήρηση ενός από τα πλέον αναγνωρίσιμα τοπόσημα της πόλης, τις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου στη νέα Παραλία, και την ενίσχυση του φωτισμού του. Η ανάταξη της Θεσσαλονίκης και η αναπτυξιακή της προοπτική έχουν ως απόλυτο προαπαιτούμενο την κινητοποίηση όλων των δημιουργικών δυνάμεών της, ώστε με πνεύμα σύμπνοιας και συνεργασίας να υπηρετήσουμε τη διαδικασία βιώσιμου μετασχηματισμού της πόλης. Θέλω να ευχαριστήσω τον Σ.Β.Ε., την Πρόεδρο Λουκία Σαράντη και όλα τα μέλη του Συνδέσμου, για αυτό το νέο κεφάλαιο συνεργειών, που εγκαινιάζεται με την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας, συνέργειες που εξυπηρετούν το κοινό μας όραμα και συνάμα ευθύνη.».

Από την πλευρά της, η Πρόεδρος του Σ.Β.Ε., κ. Λουκία Σαράντη, δήλωσε πως: «Ως κοινωνικός εταίρος –μάλιστα, ο μόνος με έδρα εκτός Αθηνών και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη– ο Σ.Β.Ε. αναλαμβάνει ποικίλες δράσεις για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας. Αυτή η νέα συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση κοινών δράσεων και στρατηγικών αναπτυξιακών παρεμβάσεων, που θα προάγουν την αναβάθμιση των αστικών υποδομών, τη βιωσιμότητα, την προσβασιμότητα, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Σ.Β.Ε., και συμβάλλοντας ενεργά στην αναβάθμιση της πόλης, συμμετέχει στο έργο συντήρησης ενός από τα σημαντικότερα τοπόσημα της Θεσσαλονίκης, τις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου. Για τον σκοπό αυτόν, ως Σ.Β.Ε., ζητήσαμε τη συμμετοχή μελών μας, τα οποία ανταποκρίθηκαν άμεσα.».
