Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΠΟΡΟΥΣ
Ενισχυμένος με 2,5 εκ. ευρώ από χρηματοδοτήσεις των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (Κ.Α.Π.) ο Δήμος Κιλκίς, μετά από γόνιμες επαφές του Δημάρχου Κιλκίς, κ. Δημήτρη Κυριακίδη, με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, καθώς και με τον Β΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής.
