Ετικέτα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τον Δήμαρχο Πατρέων, κ. Κώστα Πελετίδη, ενημέρωσαν σήμερα, Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024, για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις αυξήσεις στα ήδη ακριβά εισιτήρια της αστικής συγκοινωνίας, φοιτητές που συμμετείχαν σε κινητοποίηση των φοιτητικών συλλόγων για το συγκεκριμένο θέμα.
