Φοιτητές ενημέρωσαν τον Δήμαρχο Πατρέων για το πρόβλημα με τις αυξήσεις στα εισιτήρια της αστικής συγκοινωνίας
Τον Δήμαρχο Πατρέων, κ. Κώστα Πελετίδη, ενημέρωσαν σήμερα, Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024, για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις αυξήσεις στα ήδη ακριβά εισιτήρια της αστικής συγκοινωνίας, φοιτητές που συμμετείχαν σε κινητοποίηση των φοιτητικών συλλόγων για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο Δήμαρχος Πατρέων, κ. Κώστας Πελετίδης, τόνισε πως η Δημοτική Αρχή είναι στο πλευρό τους και ότι για το ζήτημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έχει αποσταλεί επιστολή στην υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, από την οποία αναμένονται απαντήσεις.

Επίσης, το επόμενο χρονικό διάστημα θα παρθούν από τη Δημοτική Αρχή πρωτοβουλίες για την άμεση διεκδίκηση μείωσης των τιμών των εισιτηρίων και αύξησης της συχνότητας των δρομολογίων, που εξυπηρετούν τους φοιτητές. Ταυτόχρονα, η Δημοτική Αρχή της Πάτρας συνεχίζει τον αγώνα για Δημόσια Μέσα Μαζικής Μετακίνησης δωρεάν για τους φοιτητές και τους εργαζόμενους.

